Заманауи электр автокөліктерінің жұмбақтары
Электр көліктерінің шынайы экологиялық әсері туралы.

Заманауи электрлік автокөліктер мен үшін үлкен жұмбақ болып табылады. Неліктен? Себебі, олардың көбісі электрлік мобильділіктің концепциясына тікелей қарсы келеді.
Теориялық тұрғыдан автокөліктердің электр қуатына ауысуы экология туралы қамқорлықпен түсіндіріледі. Яғни, электр автокөліктері зиянды шығарындылар шығармайды, шу шығармайды, әрі көліктің тежелу энергиясын максималды тиімді пайдаланады, әр тежелген сайын үлкен мөлшердегі электр қуатын аккумуляторға қайта жібереді. Сонымен қатар, тежегіштерден шығатын жылу бөлінісін азайтады. Бұл өте логикалық. Сондықтан да табиғатты қорғау концепциясына сәйкес, электрлік автокөлік энергияны максималды тиімді және мақсатты пайдалануы тиіс. Демек, ол қуатты, үлкен, ауыр және динамикалық болмауы керек, істеп жатқан иесінің менмендігін қолдайтын үлкен энергияны жұмсаушы болмауы тиіс.
Бірақ, жұмбақ себептермен, көптеген автопроизводителер мүлде басқа жолды таңдады. Электр автокөліктері 70-ші жылдардағы алғашқы мұнай дағдарысынан бұрынғы маслкарлардың принциптеріне сәйкес құрастырылады. Олардың огромды габариттері, керемет қуаты мен крутящий моменті бар. Аздап динамика және автокөлікті ыңғайлы және ақпараттық-ойын-сауық жүйелерімен асырған көп функционалды жүйелермен артық толтырылған. Олар өздерін пайдалану кезінде үлкен мөлшердегі энергияны жұмсайды. Нәтижесінде, практикалық түрде қазіргі кездегі кез келген электр автокөлігі мен үшін ақылға сыйымсыз көрінеді және экологияны жақсартуға ешқандай әсер етпейді, тек әлеуметтік жағынан мазасыз және бай иелерінің менмендігін қуантады, оларға өздерінің экологиялық алға жылжуын қалған адамдарға мақтан тұтуға мүмкіндік береді.
Дегенмен, жағымды ерекшеліктер де бар. Менде электро мобильдік әлемінен қызықты бір үлгі — Evolute i-Pro тестілеуде болды. Ол өзінің электрлік табиғатына қарамастан, кәдімгі атмосфералық қозғалтқышы бар компактты қалалық седан сияқты көрінді. Қаланың тиянақты тұрғыны, заманауи мегаполистің тар кеңістіктеріне бейімделген, автокөліктер мен адамдарға толы. Сондықтан оның қарапайым әрі функционалдық дизайны мені ұнады, себебі ол менмен көрінбейді және электрлік табиғатын басқа көліктердің ағынында қатты байқатпайды.
Ішінде автокөлік те келгенде таң қалдырарлық ештеңе жоқ. Бірінші көзқарасқа, бұл электр автокөлігі екені байқалмайды. Алайда, кейін бірқатар ерекше нәрселерді байқауға болады. 7 дюймдік дисплейде энергияның шығын шкаласы бар. Бұл тек электр машиналары үшін жаңа опция емес. Ересек адамдар эконометр деп аталатын аспапты естеріне алуы мүмкін, ол қозғалтқыштың қаншалықты экономикалық жұмыс істейтінін көрсеткен.

Ал климат-контроль режимінің индикаторы — бұл бұрын-соңды болмаған нәрсе. Неге ол дәл сол жерде орналасқанын түсіну қиын. Мүмкін, климатты басқару батырмалары дөңгелекке орнатылғандықтан шығар. Дегенмен, дөңгелек өте ыңғайлы және тіпті эргономикалық тұрғыда тамаша. 8 дюймдік ақпараттық-және ойын-сауық жүйесінің панелі күн сәулесінен қорғаушы шторкамен жабылған. Әрі бұл аса көмек жоқ. Менің ойымша, жарықтық жетіспейді, ал экранның беті тым жылтыр және барлығын қуана қайтарады.
Торпедоның төменгі жағына түскенде, тұрақтандыру жүйесіне, парктроникке, автокөлік режимдеріне, зарядтау портына және авариялық сигнализацияға жауап беретін физикалық батырмалардың тізімі шығады.

Көбінесе джойстик басқару дефлекторы дәстүрлі. Алайда, бұл автомобильде беріліс қорабы жоқ. Оның функцияларын электр қозғалтқышы атқарады. Ішінде джойстиктің ауысу бойынша позициялары көбірек, бұл автокөліктің қажеттіліктеріне қарағанда артық. Бірақ, екінші жағынан, бұл процесс ешқандай әсер етпейді.
Жүргізуші орны қарапайым, бірақ сонымен бірге өте жайлы. Электрлік реттеу жоқ — тек механикалық. Ал бірінші көзқарасқа, бұл ақылға қонымсыз көрінеді. Электр автокөлігінде бәрі электрлі болуы керек емес пе? Жоқ, олай емес. Нақтырақ айтқанда, электр автокөлігінде электр энергиясына барынша сақтылықпен қарау керек. Сондықтан бәрі түсінікті. Ал дөңгелекті реттеуге үнемделген — олар жоқ. Бірақ оның жағдайы жеткілікті түрде дұрыс таңдалған және сұрақ туғызбайды.

Арқада да ешқандай ғажайып жоқ. Кеңістік, автомобиль денесінің конструкциясы кезінде қамтамасыз етілген. Егер екі жолаушы туралы айтатын болсақ, бәрі өте жайлы. Тізе маңындағы кеңістік қуантты. Бірақ мұнда да жаңашылдық болмайды. Екінші қатардың арқасы бүтін және бүктелмейді. Сондықтан, жүк көлемі тұрақты және өзгермейтін.

Ал енді, автокөліктің жолда қалай жүретінін тексеретін кез келді. Автокөлік “старт-стоп” батырмасын басқанда іске қосылады. Және… салонда тыныштық сақталып қалады. Тек аспаптар тақтасы мен ақпараттық-ойын-сауық жүйесі экраны іске қосылады. Рас, аккумулятор блогындағы электроны дереу қоздырылады және 150 ат күшіне 210 Нм моменті бар асинхронды қозғалтқыштың орамдарына кіруге дайындалады.
Әдепкіде, автокөлік “ЭКО-режимде” орнатылған. Ал газ педалін басу автокөліктің жұмсақ, бірақ сенімді түрде жылдамдануын тудырады, жеңіл электр жужжап келген дыбысымен бірге, жүргізуші тарапынан таңқаларлық қанағат сезімін тудырады.

Ал мындай уақытта, суспензия асфальтта және стандартты "жатып тұрған полицейлерде" кез келген шағым тудырмайды. Электрлік күшейткішпен руль түсінікті және ақпаратты, бірақ нөлдің айналасындағы аймақтың ішінде біраз бос болады. Дегенмен, жалпы алғанда, қазіргі кездегі автомобильдер үшін стандарттар бойынша бәрі бірдей, ол көбінесе алдыңғы жағында МакФерсон тосқауылымен, артында серпімді талмен қалыптасады.
Айта кету керек, мотор 16 000 айналымға дейін басқа жұмыс істей алады. Иә, бұл Evolute i-Pro автокөлігін қосымша трансмиссиялық келісімдерсіз 145 км/сағатқа дейін жылдамдатуға мүмкіндік береді.
Бірақ, автокөлік күтпеген сюрприз туғызуы мүмкін. Оны таңдау режимі батырмасын басу арқылы “Спорт” режимін іске қосу керек. Аспаптар тақтасы бірден апельсин түсіне боялады, ал жүргізуші 150 электр ат күшінің шындықта не екенін сезе алады. Жылдамдық лезде жеделдетіледі және қайтарылмайды.

Жоқ, шын мәнінде, мен дәл осы режимде электр мобильділігінің керемет күшін сезіндім, мұндағы көрсеткіштердің өте скромды формальды сипаттары үлкен драйв береді, абсолютті көпшіліктегі заманауи турбомоторларда қол жетпейді.

Ал ендеше, меніңше, бұл автокөлік электр автокөліктерінің ең дұрыс бірі болып табылады және электр мобильділігі идеясына ең көп сәйкес келеді. Ол қуатты емес, батареясы шағын. Ол менмен емес. Бағасы жеңілдіктер мен субсидияларды ескере отырып, оны көпшілікке қолжетімді етеді.
Алайда, меніңше, қазіргі уақытта Evolute I-Pro концепциясы заманауи массалық мобильділік қызметтерін тұтынушының экологиялық санасының дамуын сәл алдауда. Бұл, осындай автокөліктердің сатылымын арттыруға кедергі келтіруі мүмкін. Дегенмен, қалалық инфрақұрылым дәстүрлі ДВС автокөліктері үшін қолайлы орта болып қалғанда, мұндай автокөліктер үшін захватыратындай перспективалар ашылады.
Дегенмен, сондай-ақ, ең болмаса, руль мен лобовое стеклосының жылыту опцияларын қосу қажет. Егер мұны жасайтын болсақ, кейін ұзын бөлмелерді жылытуға да қосамыз. Сондықтан, бұл автокөліктің одан әрі мәселесін бақылап отырайық, ол қазіргі уақытта, мүмкін, корпоративті тапсырыс берушілер мен такси агрегаторлары тарапынан белсенді сұраныс табуы мүмкін.