Қытайдың автоөнеркәсібіндегі жаңалықтар мен өзгерістер

Қытай автоөнеркәсібіндегі мемлекеттік араласу мен бәсекелестік

👁️ 13
Сурет: Gilles Sabrié / The New York Times

Қытайдың автоөнеркәсібі қазіргі кезде брендтерге толы, бірақ оның жағдайы биліктің салаға белсенді араласуы арқылы күрделіленуде. Nikkei Asia-ның хабарлауынша, Қытай Халық Республикасының Мемлекеттік активтерді басқару және қадағалау комиссиясы ірі автокомпанияларды, атап айтқанда, Chongqing Changan Automobile, Dongfeng Motor Corp, China FAW Group сынды 100-ден астам өндірушінің жұмыстарын қадағалайды.

Бейжіңде өткен кездесуде комиссияның басшысының орынбасары кәсіпкерлерді компанияларын қайта құрылымдауға шақырып, тиімділікті арттыру, артық шығындарды шектеу, сондай-ақ елдегі автомобиль паркін электрлендірудің қарқынын жеделдету қажеттілігін атап өтті. Мемлекеттік компаниялар ресурстарды біріктіре отырып, нарықтағы өзгерістерге жедел бейімделетін жеке сектордағы кәсіпорындарға қарағанда бәсекеге қабілетті бола алады.

Ақпан айында South China Morning Post газеті Қытай үкіметінің Dongfeng мен Changan брендтерін бір холдингке айналдыруды қарастырып жатқанын мәлімдеді. Егер бұл жоспар іске асса, жаңа концерн Қытайдағы ең ірі электромобиль өндірушісі ретінде қайта қалыптасуы мүмкін. Дегенмен, қазіргі уақытта олар көш басындағы BYD-ден артта қалып отыр.

Жергілікті автоконцерндердің бірігуіне АҚШ-пен басталған сауда соғысы да теріс әсер етуі мүмкін. 9 сәуірден бастап Америка билігі Қытайдың барлық өнімдеріне қоятын кеден алымын 104%-ға арттырды. Бұл жағдай жергілікті өндірушілердің нарықтағы орнына әсер етіп, қосылу үдерістерін жеделдетуі мүмкін.

  • Биліктің автоөнеркәсібіне араласуы;
  • Компанияларды қайта құрылымдау ұсынысы;
  • Dongfeng мен Changan арасындағы ықтимал бірігу;
  • АҚШ-пен сауда соғысының әсері.
"Ресурстарды біріктіру арқылы біз нарықта бәсекелестікті арттыра аламыз"