Brembo Sensify - тежеу жүйесінің жаңа буыны

Бrembo мен Michelin-ның бірлескен жобасы

👁️ 15
Сурет: kolesa.kz

Танымал тежеуіш жүйесі өндірушісі Brembo мен резеңке өнеркәсібінің көшбасшысы Michelin педаль мен механизм арасында тікелей физикалық байланыс жоқ Brembo Sensify тежеуішінің жаңа буынын жасап жатыр.

Жүйенің жұмыс принципі

Осы жаңа жүйе педальдан дөңгелекке тежеу күшін бөлетін электронды басқару блогына сигнал жіберу үшін пайдаланады. Тежеуіш mechanism мынадай екі әрекетте іске қосылады:

  • Гидравликалық жолмен – әр супер-мен өз электр жетегі бар бас цилиндрі болады;
  • Электрлі – сұйықтықсыз тежеуіш механизмін басқаратын электроқозғалтқышпен жұмыс істейді.

Тежелуге арналған механиканың тиімділігі

Брембо Sensify тежеу жүйесінде тежеуіш схемаларын біріктіру мүмкіндігі бар. Мысалы:

  1. Алдыңғы дөңгелекке электр жетегі бар гидравликалық тежеу;
  2. Артқы дөңгелекке толық электрлі жүйе.

Басқару блогының бағдарламалық жасақтамасы шина жағдайларын мұқият қарап, жүктеме, тозу деңгейі, ішкі қысым сияқты параметрлерді ескере отырып, тежеу жүйесі үшін аса маңызды ілініс коэффициентін есептейді.

Тежеу күшін басқару

Sensify жүйесі қозғалыс кезінде шина мен тежеу өнімділігіне әсер ететін барлық элементтерді ескере отырып, тежеу күшін бөлудің параметрлерін өзгертеді. Соның арқасында ABS-ті жылдам іске қосу мүмкіндігі бар.

Brembo с Michelin работают над адаптивными тормозами

Сынақтар мен оң нәтижелері

Компьютерлік моделдеу кезеңінен кейін былтыр күзде Michelin полигонында физикалық сынақтар өтті. Сынақ барысында автомобильдің 50–138 км/сағ жылдамдықта толық тоқтауы тексерілді. Мамандар жоба негізінде құрғақ және ылғал жолда, жазғы және қысқы, жаңа мен тозған шинамен сынақ жүргізді.

Инженерлер көлік құралдарының динамикасын ескере отырып, жаңа жүйе «стандарт» ABS-пен салыстырғанда тежеу жолын 4 метрге дейін қысқарта алғанын хабарлады.