Қытайда автопилоттың жарнамасын реттеу енгізілді
Электронды көмекшілер, автономды жүргізу, қауіпсіздік шаралары

Қытайдың өнеркәсіп және ақпараттық технологиялар министрлігі электронды көмекшілер жүйесін (ADAS) бейнелейтін «ақылды жүргізу», «автономды жүргізу» және «интеллектуалды жүргізу» терминдерін жарнамада қолдануға шектеулер енгізді.
Ендігіде Қытай нарығында автоөндірушілер өз көліктерінің автономды басқару технологиясының деңгейін автомобиль инженерлері қоғамының (SAE) классификациясына сәйкес нақты көрсетуі қажет. Бұл классификация алты градусқа бөлінеді:
- Жүргізуші өзі басқарғышы (hands on)
- Автопилот, бірақ жүргізуші бақылауы керек (L2)
- Белгілі шарттарда автопилот (L3)
- Жартылай автономды жүйе (L4)
- Толық автономды жүйе, рөл болмайды (L5)
Қазіргі таңда автопилоттың үшінші деңгейі әлемде таныла бастады, дегенмен мұндай жүйелер көп емес. Мысалы, Mercedes-Benz Drive Pilot жүйесін ең қымбат модельдеріне орнатады. Honda (SENSING Elite, тек Жапонияда) мен BMW (Personal Pilot L3, Германияда) да осындай технологияларды ұсынады. Tesla-ның FSD «автопилоты» екінші деңгейге сәйкес келеді.
Министрлік жүргізушілердің бақылау жүйесін өшірмеуді талап етеді. Егер жүргізуші 60 секунд бойы рөлді ұстамаса, көлік өздігінен баяулап, жол шетіне шығуы немесе қауіп сигналын қосуы қажет. Ал, жаңа ADAS функциялары қашықтан жаңартыла алмайды.
Қытайдағы басылымдар, Xiaomi SU7 қатысқан ауыр апаттың қауіпсіздік талаптарын күшейтуге себеп болғанын атап өтуде. Жаңа электромобиль 100 км/сағ жылдамдықпен бағанаға соғылды, жүргізуші рөлді кеш қолға алып, апатты болдырмауға үлгермеді.