КАМАЗ-дың қиын кезеңдері және отандық автөндірісті қолдау шаралары
Автогиганттың қаржылық мәселелері мен мемлекеттік қолдау қажеттілігі

Федерация кеңесінде КАМАЗ бас директорының орынбасары Максим Матасов компанияның күрделі жағдайға тап болғанын мәлімдеді. 2025 жылдың алғашқы төрт айындағы сауда 48%-ға төмендеді, ал бұл көрсеткіш алдағы уақытта да өзгермейтін сияқты. Сондықтан компания биылғы өндіріс жоспарын қайта қарауға мәжбүр.
Автогиганттың қиыншылықтары
Максим Матасов Азиядан келген арзан көліктердің қысымына тап болғанын атап өтті. Сонымен қатар, кәсіпорынды алаңдататын бірнеше жағымсыз факторлар бар, оның ішінде:
- Инфляцияның 10%-ға өсуі;
- Несие мен лизинг мөлшерлемесінің 30%-ға артуы;
- Шетелдік инвестиция тарту мүмкіндігінің болмауы;
- Басқа елдермен сауда жасау мен компонент әкелудің қиындығы.
Бұл жайында «Бизнес-online» хабарлаған.
Шұғыл шаралар мен мемлекеттік қолдау
КАМАЗ шұғыл қолдау шарасы ретінде мына ұсыныстарды алға тартты:
- Бюджетте ғылыми-зерттеу және сынақ-конструктор жұмыстарының шығынын қысқарту;
- Мемлекет тарапынан субсидия алуға қойылатын талапты кейінге шегеру.
«Урал» зауытының өкілі Тарас Шевченко, заң шығарушыларды мемлекеттен келісімшарт алып, жол жөндейтін мердігерлерді ресейлік техника сатып алуға міндеттеуді, ескі автомобильдердің салығын көбейтуді ұсынып отыр.
Мемлекет тарапынан қабылданған шаралар
Бұған дейін мемлекеттік дума 2026 жылдан бастап таксопарктердің тек Ресейде шығарылған көліктерді алуы туралы ереже қабылдады. Бұл каршеринг қызметіне де әсер етеді. Сонымен қатар, АВТОВАЗ бен Ресей өнеркәсіп министрлігі Lada сатып алатындарға жеңілдік беру мәселесін талқылауда.