Соллерс ST9: Қазақстанға жаңалық әкелетін пикап
Соллерс ST9 пикаптарының өндірісі 2025 жылы басталады.

Соллерс ST9 флагмандық пикаптарының өндірісі 2025 жылдың үшінші тоқсанында УАЗ индустриалдық алаңында ұйымдастырылады, бұл туралы Ульяновск облысының губернаторы Алексей Русских өзінің Телеграм арнасында хабарлады. Қазіргі уақытта осы жерде Sollers ST6 және ST8 маркалы басқа да пикаптар өндірілуде.
Пресс желісінің монтажы мен пассивті қауіпсіздік жүйелерінің өндірісіне дайындық жүргізілуде. Соллерс компаниясының өңірді модернизациялап, жаңа өндірістерді ашу үшін жалпы инвестиция мөлшері 18 миллиард рубльді құрады.
Бұл қандай автомобиль
Sollers ST9 кіші брендтің JAC T9 моделінің ребрендингі болып табылады, ол нарықта сатылымда. Отандық модель прототипінен тек логотиптерімен ерекшеленеді. Модельдің тест-драйвын жүргізген министр Антон Алихановтың фото мен видеоларынан осындай пікір қалыптастыруға болады.
Автомобильдің алдыңғы бөлігі үлкен хромдалған вертикалды торлы радиатормен жабдықталған. Үш деңгейлі оптика ДХО, жақын жарық және туманды шамдарды біріктіреді. Бұл композиция ерекше пластикалық «маска» формасында орындалған. Алдыңғы бампері өте массивті.

Автомобильдің силуэті классикалық пикаптарға тән. Дөңгелек аркаларындағы пластикалық жабындар мен алдыңғы қанаттардағы сәндік элементтер назар аударады. Артқы көрініс айнасы мен есік тұтқалары дәстүрлі түрде жасалған.
Арткы жағында Sollers ST9 / JAC T9 ерекше жүк бөлігінің қақпағымен жабдықталған, ол шығып тұрған штамповкамен ерекшеленеді. Шамдары стандартты формада, бірақ ерекше суретімен. Артқы бамперде қосымша жарық жабдығы орнатылған. Жүк бөлімінде болат трубалардан жасалған қорғаушы құрылым қойылған.

Габариттері: ұзындығы 5 330 – 5 620 мм, орындауына байланысты, ені 1 965 мм және биіктігі 1 920 мм. Төменгі база 3 110-дан 3 400 мм-ге дейін өзгеріп тұрады. Снаряженная масса – 2 120 кг. Жолдың клиренсі – 210 мм.
Ішкі дизайны

Автомобильдің екі түсті интерьері қоңыр түсті материалдармен толтырылған. Алдыңғы панель өте әсерлі көрінеді. Ортасында мультимедиялық жүйе орналасып, оның көмегімен барлық функционалды басқаруға болады. Кейбір опциялар физикалық батырмалармен дублирленген, олар орталық дисплейдің төменінде орналасқан.
Төменде түрлі ұсақ-түйектер мен смартфондарды сақтауға арналған жәшік, қозғалыс режимдерін таңдау селекторы және тағы бірнеше физикалық батырмалар бар, екі кесе ұстағышы, ал орталық тереңдікте заттар үшін жәшігі бар қолтық.

Жүргізушінің алдында екі спицалы мультируль мен виртуалды аспаптар панелі орналасқан.
Техникалық бөлімі
JAC T9, T6/T8/T8 Pro модельдерінің платформасын пайдаланады. Осы пикаптардың «тележкасы» Toyota Hilux AN10 / AN20 / AN30 моделінің аспаптарын негізінен копиялайды, оның рамасы орташа бөлігіне дейін және екі жүріс Land Cruiser Prado J120 / J150 моделдерімен сәйкес келеді.

JAC T9-ның энергетикалық қондырғысы 224 ат күші мен 390 Нм айналу моменті бар 2-літрлі Mitsubishi N20TG турбомоторынан тұрады. Автоматтық 8-қадамды трансмиссия бар. Толық приводы, қосылатын алдыңғы осьпен жабдықталған. Екі деңгейлі раздатка және артқы осьтің дифференциалын блоктау жүйесі бар. Sollers ST9-дың техникалық құрамдас бөлігі де мүмкін ұқсас болуы ықтимал.
Алдағы жоспарлар
JAC T9-ды 2025 жылдың жазынан бастап өндірілетін болады. Сонымен қатар, T9-ға дизельді мотормен және механикалық трансмиссиямен жабдықтау жоспарлары бар. Алайда, нарықта екі бірдей модельді қалай бөлу жоспарланғаны анық емес. «Қытайлық көліктер» деректері бойынша JAC T9-ды Sollers ST9-дан қымбат әрі жабдықталған нұсқа ретінде ұсынатын болады.

Негізгісі, Sollers ST9 оригинал маркалы жол талғамайтын автокөліктің негізі болады. Шығарылушыдан тек платформа мен алдыңғы бөлік сақталады, бірақ радиатор торы өзгеше болады. Отандық инженерлер артқы есіктер мен кузовтың артқы бөлігін нөлден жасап шығарды.
Сонымен қатар, салон жеті адамға арналған және толық ерекше болып, автолюбилердің ықыласын ескере отырып, жасалады. Жол талғамайтын автокөліктің 2-літрлі турбомоторына отандық отынға арналған өзге режимдер болады. Мощность – 200 ат күші, қытайлық аналогынан 224 ат күшіне төмендеп тұрады.

Жаңа өнімді биыл таныстыру жоспарлануда, бірақ өндіріс тек 2026 жылы басталады. Жол талғамайтын автокөлікті жасауға тек 4 миллиард рубль жұмсалған, бұл өте аз. Салыстыру үшін, жақында шығарылған Lada Iskra АвтоВАЗ-ға 37 миллиард рубльге шығын болған.