Changan CS75 Plus жаңартылған нұсқасы ұсынған жаңалықтар

Changan CS75 Plus жаңа бағалармен және мүмкіндіктермен қайта жаңартылды.

👁️ 46
Сурет: google

2025 жылдың бірінші жұмыс күні Changan компаниясы CS75 Plus жаңа кроссоверлеріне жаңа бағаларды жариялады.

Дилерлер бұдан хабардар болды. Ұзақ демалыстар кезінде «Қытай автокөліктері» газетінің тілшісі Петербургтегі дилерлік орталықтың сатушысымен жаңартылған Changan бар-жоғын сұрастырды, ал сатылым бөлімінің менеджері бізге алдағы бағаның өсуі туралы айтты. Сол күні CS75 Plus ең жоғары нұсқада 3,849,900 рубль тұрды. Бірақ жеңілдіктер ұсынылды: Trade-In бойынша 150,000 рубль және автокредиттеу қызметін пайдалану арқылы шамамен 200,000 рубль. Енді аталған көліктің бағасы 100,000 рубльге артты. Ал жеңілдіктер, керісінше, 80,000 және 150,000 рубльге дейін азайды.

Импорттаушы 780 машинаның алғашқы партиясын сатып алғанын және оны ресми серіктестерге жақын арада жіберетінін мәлімдеді. Петербургтік дилермен әңгімеміз бойынша, машиналар тағайындалған жеріне жеткен, бірақ 2-литрлік нұсқалары әзірге қолда жоқ. Сатып алуға 1,5 литрлік 188 күштік модификация (300 Нм) ұсынылуда. Жеңілдіктерді ескерсек, CS75 Plus бүгіндері толық жетекті Changan Uni-K бағасымен шамамен бірдей тұр. Айтпақшы, Uni-K та жаңа «75-ші» сатылымы басталуы тиіс 2-литрлік мотормен жабдықталған.

Екі литр – туғандармен шамалас

Changan CS75 Plus тест-драйв сбоку спереди в динамике бездорожье
Changan CS75 Plus тест-драйв сбоку спереди в динамике бездорожье

«Қытай автокөліктері» газетінің тілшісі Toyota RAV4 бәсекелесі 2-литрлік көлікте болды және оның дәлелдерімен танысты. Олар мықты. «Чанъань Моторс Рус» ЖШС техникалық буклетінде бензинді турбинамен жабдықталған Blue Core D 226 а.к. қуатпен көрсетілген, ал тесттік презентация барысында басқа цифрлар – 233 а.к. атап көрсетілді. Максималды айналу моменті көрсеткіші бойынша да шатасу болды – автокөлік өндірушінің сайтындағы буклетте 380 Нм, презентациялық слайдта – 390 Нм. Неліктен екінші цифра есіңізде қалды? Себебі компания өкілінің мәміле ықыласпен, «жас Changan CS75 Plus сегментте ең үлкен пиковый моментке ие» деп айтқаны.

Бұл қозғалтқыш жылдамдатқанда турбо-жарылыстың әсері жоқ, тек 1200-1500 айн/мин диапазонында. 1,7 тонна салмақты SUV стартты күшейтілген педаль басып отырмай-ақ бастайды. 8 сатылы Aisin әртүрлі режимдерде ерекше эластиканы көрсетеді.

Changan CS75 Plus тест-драйв сзади в динамике по трассе
Changan CS75 Plus тест-драйв сзади в динамике по трассе

Газ шығара отырып, төмен жылдамдықтарда ешқандай дірілдер немесе секірулер жоқ. Динамикаға ерік беріп, түсінесіз: Sport режимі онша сұранысқа ие емес, тек, егер, жауаптарда жағымды өткірліктің жетіспеушілігі болса немесе қуат агрегатының жоғары айналымдарда «есі кеткенін» қаламасаңыз. Активті педаль басу, әрине, капотттың астынан белгілі бір шуды шығарады, бірақ одан әрі шу тарамайды – Changan инженерлері шуды оқшаулауға үлкен еңбек жасаған.

Жылдамдықпен ойнау – үлкен тәуекел, бірақ жол тік деп саналғанда. Динамикалық бұрылыстарға кіре бастағанда абай болыңыз – қауіпті тұрақтылықты жоғалтуыңыз мүмкін. Автомобильдің бұлай әрекет ету себептері – тәуелсіз жүйенің жұмсақ баптаулары. Олар, шындыққа тексеріп айтқанда, топырақ жолдарында және «жатып қалған полицейлерді» асырауда жақсы. Тежегіштері ұнады, сол уақытта «дрифтингтердің» басым бөлігі Ұлы Кавказ тауларының алдынғы бөлігіне қатысты болды. Мүмкін, бірнеше рет дискілер жылыды, бірақ руль ол кезде ешқандай діріл көрсетпеді.

Changan CS75 Plus тест-драйв сбоку сзади
Changan CS75 Plus тест-драйв сбоку сзади

Changan CS75 Plus электронды ассистенттермен толық жабдықталған, адаптивті круиз-контроль берілген жылдамдыққа және алдыңғы ТС-ға дейінгі аралықты дәл қолдайды. Жолда тұрақтылықты ұстап тұруға арналған ассистент екі жолағындағы көліктің «қорабын» адекватты орталықтандырады. Алыс жарық автоматты түрде жақын жарыққа ауысады, егер «кездесу» жақындаса, ал 360 градус айналымдық шолу жүйесі сізге сыртты көруге мүмкіндік береді. Мұндай опционды жабдықтың тізімі ұзын.

Қатаң минимализм, нүктелік жаңалықтар

Changan CS75 Plus тест-драйв салон интерьер
Changan CS75 Plus тест-драйв салон интерьер

Changan CS75 Plus-тың ішкі кеңістігі цифрлық минимализм стилінде. Концептуалды салон өзгермеді – егер жаңалықтар болса, олар нүктелік. Екі 12,3 дюймдік түсті экран бұрынғыдай бір блокта, тек панельдің қисайған формасы өзгеріп, графика анықтығы жақсарды. Тағы да, «транспарентті капот» функциясы бар.

Смартфонды орталық медиаға сымсыз қосу мүмкіндігі бар. Тек Apple CarPlay протоколы қол жетімді. Android Auto қолдауы пайда болады ма, данада белгісіз. Яндекс Алисы туралы ақпарат жоқ, бұл бағытта жұмыс жүргізілуде делінеді.

Алдыңғы креслелердің электрмен реттелетін анатомиясы бұрынғыдай, бірақ толтыруы жақсы, ол адамның дене формасын қабылдайды. Креслелер арасында жаңа екі сатылы орталық тоннель терең боксымен байқалады. Артқы диванда өте ыңғайлы – арқасы еңістігіне қарай реттеледі, желдету дефлекторлары мен USB ұялары бар, жастықтармен қатарлы екі жастықшасы мен бокалдар үшін орналастыру қарастырылған. Ал міне, сиденьеді жылыту функциясы мұнда ни по какой причине жоқ.

Changan CS75 Plus тест-драйв салон интерьер
Changan CS75 Plus тест-драйв салон интерьер

4,7 метрлік автокөлік үшін көлемді (620 литр) жүксалғыш жобаланған. Салыстырмалы түрде: Geely Monjaro – 562 литр, Kaiyi X7 Kunlun – 542 литр. Демек, қытайлар екінші қатарда кеңістіктер мен жүк сақтау көлемі арасындағы паритетті ұстап қалды.

Changan CS75 Plus сыртқы түріне көп көңіл бөлмедім – оған суреттер қосымша. Қысқаша айта кетсем: кроссовердің III буыны алдыңғы модельдің габариттерін (4710 x 1865 x 1710 мм, дөңгелек базасы – 2710 мм) және негізгі кузов контурларын сақтап қалды. Дизайнерлер автокөліктің «бетіне» және «арқаға» қол сұқты. Артында енді горизонталды жарықты сызық бар, ал алдыңғы жағында заманауи рамасыз стиль көрінеді. Жалпы, жаңаша, бірақ Uni отбасында бұл тәсіл батыл әрі қызықтырақ орындалған.

Changan CS75 Plus новый третьего поколения спереди сзади горы
Changan CS75 Plus новый третьего поколения спереди сзади горы

2-литрлік және 1,5-литрлік Changan CS75 Plus нұсқалары толық жетекті болуына қатысты сұрамаңыз. Ол болашақ IV буынында көрінуі мүмкін. Оны қашан күтеміз? Оны ешкім білмейді, дегенмен Қытайда мұндай автокөлік бар. Сөз мәдениетінде, массажа асыға күтеміз.