Қазақстанда жаңа Dongfeng Z9 пікапы таныстырылды
Dongfeng Z9 пікапының техникалық сипаттамалары мен дизайны
Совместное производство Zhengzhou Nissan Қазақстан нарығына Z9 атты жаңа флагмандық пікапты шығармақ. Бұл модельдің бонетінде Dongfeng эмблемасы бар және ол гибридтік үлгіде болуы мүмкін. Жаңа модельге тапсырыстарды биыл ақпан айынан бастап қабылдай бастайды, ал алғашқы машиналар наурызда иелеріне беріледі. Бағалары әзірше жарияланған жоқ.
Бұл модель қандай
Dongfeng Z9, Nissan технологияларының негізінде жасалған, бірақ сыртқы түрі басқа моделдерге ұқсамайды. Автомобильдің алдыңғы жағы Z тәріздес дизайнымен ерекшеленетін фаралармен, хромдалған жолақпен визуалды түрде бірігеді. Алдыңғы бамперде үлкен радиатор торы мен боялмаған пластиктен жасалған массивті өңдеу бар, ол шағын тырналу мен сызаттардан қорғауға арналған.
Автомобиль профилі Nissan немесе Dongfeng-нің қазіргі моделдеріне ұқсамайды, бірақ соңғы уақытта жарияланған Kia Tasman-ға сәл ұқсастығы бар. Есік тұтқалары мен артқы көрініс айналары дәстүрлі, алдыңғы есікте ерекше матовый элемент бар. Есік рамкалары мен артқы стерженде кузовты шатырдан визуалды түрде бөлу үшін қара декор қолданылған. Аэродинамикалық дөңгелек дисктер де ескертеді.
Dongfeng Z9-нің артқы жағы дәстүрлі. Алайда, фонарлары Z тәрізді пішінде. Олар қара декоративті элементпен жалғасып, жүк бөлімінің қақпағында да бар.
Модельдің габариттері: ұзындығы 5494 мм, ені 1960 мм және биіктігі 1950 мм. Дөңгелену базасы – 3300 мм.
Ішкі көрініс
Көптеген қытайлық автомашиналардан өзгеше, алдыңғы панельде қызықты детальдер бар.
Ортасында мультимедиялық жүйенің сенсорлы экраны орналасқан, ал кейбір функциялар ауа өткізу жолдарының астындағы физикалық басқару түймелерімен дублирленген. Жүргізушінің алдында Z логотипі бар мультируль мен виртуалды аспаптық панель. Орталық тоннелде қозғалыс режимін таңдау селекторы, смартфондарды сымсыз зарядтау үшін екі ұя және екі шыныаяқ ұстағышы бар.
Техникалық бөлік
Платформаның шығу тегі ашық айтылмайды, бірақ оның Nissan модельдерінің бірінен алынуы ықтимал. Күш агрегаттарының таңдауы өте бай. Модель бензин қозғалтқышы және гибридтік нұсқада ұсынылатынын ескерте кетейік.
Бензин қозғалтқышы 258 а.к. қуаттылықпен Mitsubishi 4K31TD немесе 190 а.к. қуаттылықтағы 2,3 литрлік турбодизель орнатылуы мүмкін. ДВС-мен 8 кезеңді «автомат» жұмыс істейді, доңғалақ жетегі – артқы немесе алдыңғы.
Кейінірек гибридтік нұсқалары дебют жасайды. Капот астында 147 а.к. қуаттылықтағы 1,5 литрлік турбомотор және 212 а.к. электр қозғалтқышы орналасады. Толық жетекті нұсқа екі электр қозғалтқышымен 435 а.к. шығаруға қабілетті.
Келесі не болады
Теориялық тұрғыдан алғанда, бұл пікап Ресейде Oting брендімен пайда болуы ықтимал. Естеріңізге сала кетейік, Ресейде Nissan Navara базасында жасалған «Паладин» внедорожнигі мен Palasso хардтоп-пікапы жеткізіледі. Олардың барлығы Mitsubishi қозғалтқыштарымен ұқсас қуат блоктарына ие, техникалық қызмет көрсетуде проблема туындамауы тиіс.