Geely-дің Метанолмен Жұмыс Істейтін Жарыс Автокөлігі
Geely жаңа метанол қозғалтқышымен жұмыс істейтін жарыс автокөлігін дайындауда.
Қытайдың Geely корпорациясы метанолмен жұмыс істейтін алғашқы жарыс автокөлігін жасап жатыр. Келешекте компания метанол қуат агрегаттарымен өз монокубогын құруды жоспарлауда.
Жаңа ДВС бар автокөліктің сипаттамасы
Трекке бейімделген Geely Binrui Cool седаны 2022 жылы таныстырылды. Бұл модель 2018 жылғы Binrui негізінде әзірленген. Азаматтық нұсқасында төрт цилиндрлі 1,5 литрлі турбомотор бар, оның қуаты 181 ат күшіне жетеді.
Спорттық автокөлік аэродинамикалық обвеспен, жүк тұтқасында орналасқан күшті антикрылымен, сондай-ақ интерьер мен техникалық бөліктегі елеулі өзгешеліктермен ерекшеленеді. Инженерлік стандарттарға сай, қауіпсіздік үшін металл каркасы орнатылған.
Ходовая часті серпімді және сенімділік үшін жаңартылған компоненттермен қатар жаңартылды, бұл трассада тамаша өнімділікті қамтамасыз етеді.
Ең маңыздысы, қозғалтқыш. Автокөлік қатаң қысқы сынақтардан өтті, бұл датчиктердің сенімділігін растады, ол кез келген жағдайда тиімді жұмыс істей алады.
Geely автокөлігінің капотында қандай қуат агрегаты бар
Автокөліктің қуат агрегаты Aurobay компаниясының өндірісінде дайындалды. Aurobay Geely мен Volvo арасындағы бірлескен жобаның нәтижесі болып табылады. Аталған компания Қытай мен Швециядағы мотор зауыттарын біріктіреді.
Метанолмен жұмыс істейтін ДВС DHE20 деп аталады. Ол М100 метанол отынмен жұмыс істейді, қысу дәрежесі 15:1, сонымен қатар Қытайдың VI-B экологиялық стандарттарына сәйкес келеді. Бұл қуат агрегатының жылу тиімділігі 46%-ке жетеді.
Оның ерекшеліктері - тамаша өнімділік, тұрақты айналу моменті мен қоршаған ортаға зиянды шығарындылардың төмендігі. Қысқы сынақтар оның экстремалды төмен температураларда сенімді жұмысын дәлелдеді.
Трек автокөлігінің нақты техникалық сипаттамалары әлі жарияланбаған. Дегенмен, Aurobay сайтында көрсетілгендей, бұл мотор 245-тен 272 ат күшіне дейін (айналу моменті 360-400 Нм) ұсынылуы мүмкін. Ол 5 700 айналым/минутқа дейін айналады және салмағы 145 кг. Моторы BHE15-ке қатты унификацияланған, бұл технологияларды пайдалануды жеңілдетеді.
Алға не болады
Метанолмен жұмыс істейтін қуат агрегаттарының маңызды болашағы болуы ықтимал. 2026 жылы Geely Geely Super Cup PRO жарыс сериясын ашады, бұл метанол ДВС-тің тағы бір сынағы болмақ.
Сондай-ақ, концерннің басшысы Ли Шуфу 2024 жылы метанол технологиясымен жұмыс істеу жөнінде маңызды жоспарлары барын атап өтті, себебі олар осы технологияны 2005 жылдан бері зерттеп келеді.
Метанол отынының тиімділігі зор, ол зиянды емізу деңгейін төмендетеді, ал сұйық формасы сақтау мен тасымалдауға өте ыңғайлы. Geely-дің жоспарында Ішкі Монғолия провинциясында жылына 50 мың тонна метанол өндірісі зауытын салу бар.
Дегенмен, жеңіл автокөліктерде мұндай ДВС-тің пайда болуы жақын арада болмайды. Geely осындай қозғалтқыштарды коммерциялық көліктерде гибридтік құрылым құрамында қолдану перспективаларын қарастырады, бұл зиянды шығарындыларды айтарлықтай төмендетуге мүмкіндік береді.
Бензинге тағы қандай баламалар бар
Geely бензинге балама іздейтін әлемдегі жалғыз автокөлік өндіруші емес. Мысалы, Ferrari мен Porsche электронды синтетикалық отындарды дамытуға үлкен қаражат салып жатыр.
Сондай-ақ, Mazda Bosch-пен ынтымақтастықта жаңа отын түрін жасап жатыр, оның негізі теңіз балдырларынан алынады. Toyota мен Honda сияқты жапон компаниялары да синтетикалық отынның дамуымен айналысуда.