Honda мен Nissan арасындағы бірігу келіссөздері тағы да кешеуілдеуде

Брендтердің бірігуі: жағдай және перспектива

👁️ 13
Сурет: kolesa.kz

Honda мен Nissan қаңтардың аяғында бірігу туралы келіссөздерін бастау керек еді, алайда, екі компания әлі де үнсіз отыр. Kyodo басылымының ақпарат көздері өткен келіссөздердің жариялануы бірнеше аптаға шегерілгенін хабарлады, себебі екі бренд арасындағы келісім әлі қалыптасқан жоқ. NHK сайтының хабарлауынша, Honda Nissan акцияларының бір бөлігін сатып алуды ұсынған, бұл болса брендті еншілес компанияға айналдыратын шешім болар еді.

Негізгі мәселелер мен қиындықтар

Екі басылымның дереккөздері бойынша, Honda басшылары Nissan компаниясының қазіргі қаржылық жағдайына қанағаттанбай отыр. Мұның басты себебі - Nissan пайдасының көп бөлігін жоғалтуы. Холдинг болып бірігу үшін серіктестердің бірі жағдайды түзетпегенімен, тиімді қайта құрылымдау жоспарын ұсынуы міндетті. Nissan өздігінен қызметкерлерін жұмыстан шығаратын және өндіріс көлемін азайтатын шаралар жариялады, алайда Honda үшін бұл шаралар жеткіліксіз болып отырған сияқты.

Honda-ның ұсынысы мен Nissan-ның реакциясы

Honda болашақ серіктесінің акцияларын сатып алу ниетін білдіріп, бұл шешім қабылдау процесіне әсер ететін құрал болады. Инсайдерлердің айтуынша, Honda басшылары процесті жылдамдату үшін тікелей басқаруды күтуде. Nissan болса, бұл ұсынысты қабылдамаған, себебі олар холдинг аясында тең құқылы серіктес болуды мақсат етеді, ал енді біреудің еншілес компаниясына айналуға ниет білдірмейді. Қазіргі уақытта Nissan акцияларының көп бөлігі Renault Group-қа тиесілі.

Мицубиши Жобасына қосылу жоспары

Бұл бірігу жобасына Mitsubishi бренді де қосылмақшы болған. Mitsubishi ақпанның басында холдингтегі рөлі туралы мәлімдеме жасайды деп болжанған, алайда әлі нақты жауап болмаған. Бейресми ақпараттарға сәйкес, Mitsubishi өз тәуелсіздігін сақтауды жөн көріп, Honda мен Nissan-мен ынтымақтастықты нығайтудың басқа жолдарын қарастыруда.

Сарапшылардың пікірінше, егер бұл үшжақты ынтымақтастық жүзеге асса, ол стратегия мен ресурстарды одан әрі жетілдіруге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, нарықтағы бәсекелестік ортада елудің ең тиімді жолдарын зерттеу қажет.