BYD Қытайдың электромобиль нарығында көшбасшы атанды

Қытайлық BYD компаниясының электромобильдері бәсекелестерінен 3-5 жыл алда.

👁️ 8
Сурет: google

Қытайлық электромобильдер бәсекелестерінен шамамен 3-5 жылға озып шықты. Бұл мәлімдемені BYD компаниясының бас директоры Ван Чуаньфу мемлекеттік телекомпания CCTV эфирінде айтты.

Ван Чуаньфу атап өткендей, Қытай маркаларының электромобильдері өнім, технологиялар мен өндірістік тізбектер тұрғысынан бәсекелестерінен шамамен 3-5 жыл алда келеді. Соңғы жылдары BYD жылдам даму жолына түсіп, Қытайдағы ең ірі автокөлік сатушысына айналды. Сонымен қатар, ол шетелдік нарықтарда да кеңінен жұмыс істеп, бұрынғы халықаралық көшбасшы Tesla-мен бәсекелес болып отыр.

«BYD-нің бізден қаншалықты тез озып кеткеніне сенбейміз»

Автокөлік нарығының сарапшылары BYD автопроизводительдерінің технологиялық күрделілігі жағынан Tesla сияқты көшбасшыларға жақындап келе жатқан жылдамдығын бірнеше рет атап өтті, бірақ бағасы әлдеқайда төмен. 2024 жылы Fortune конференциясында UBS компаниясының автокөлік зерттеулері бойынша атқарушы директоры Пол Гонг: «BYD маркасының бізден қаншалықты тез озып кеткеніне таң қаламыз», - деді.

byd explorer кеме экспорт порт автомобильдер
byd explorer кеме экспорт порт автомобильдер

Дүниежүзілік сарапшылардың бағалауынша, соңғы жылдары қытайлық электромобильдер шетелдік нарықтарда белгілі бола бастады, әсіресе Мексика, Малайзия және Таиландта. Олардың танымал болуының басты себебі - қолжетімді бағасы. Қытайдың электромобильдері әдетте жапон, оңтүстіккореялық немесе еуропалық аналогтарынан әлдеқайда бәсекеге қабілетті бағамен сатылады. 2023 жылы Қытай әлемдегі ең ірі автокөлік экспортеры атанды, алайда электромобильдер экспорты АҚШ және Еуропа Одағы тарапынан кедергілік баждармен шектелуде. Әрі қарай, Еуропа Одағы 2024 жылдың соңында BYD электромобильдерінің импортына 17% қосымша баж енгізді.

Таланттарға ставка

Ван Чуаньфу протекционизм жақсы өнімдерге қарсы тұра алмайтынын атап өтті. Оның айтуынша, «тұтынушылардың мақұлдауы электромобиль өндірушілерін түрлі қиындықтарды жеңуге ынталандырады». BYD негізін қалаушы, сондай-ақ «ең жоғары ашықтық бүкіл әлемге Қытайда өндірілген электромобильдерді пайдалануға мүмкіндік береді» деп ойлайды. Шетелдегі бірнеше автокөлік өндірушілері, соның ішінде Қытай нарығында ұзақ уақыт бойы үстемдік еткендер, қытайлық электромобиль өндірушілерінің ұсыныстарын қуып жетуге тырысып, бірақ табысқа жете алмаған.

BYD автозавод конвейер өндіріс
BYD автозавод конвейер өндіріс

BYD-ның ең үлкен және маңызды активі ретінде концерн басшысы компанияда жұмыс істейтін таланттарды атады: «Біздің әр технологиямыздың артында 110 000 жұмысшы, инженер мен дизайнердің инновациясы мен қажырлы еңбегі жатыр». Ван Чуаньфу мен Қытайдағы әріптестері табысқа жетудің себебі – өндірген өнімнің инновациялық екендігін мәлімдейді. Бастапқы қолдаулар арқылы жүздеген жаңа компаниялар құрылып, қатаң бәсеке автопроизводителей-ді инновацияларды енгізуге мәжбүр етті.

Халықтың даусы

BYD мен басқа да кейбір қытайлық автокомпаниялардың жаһандық қатысуы әлемнің әртүрлі бөліктерінде өндіріс зауыттарының болуымен сипатталады. Көріп отырғанымыздай, Қытайдан тыс мұндай экспансия бәріне ұнай бермейді, алайда АҚШ пен Еуропа Одағынан енгізілген кедергілік баждар бұл көрсетілуде. Алайда, халық арасында Қытайлықтардың табысы туралы теріс пікірлер де байқалады.

Минивэн BYD Xia бүйірінен
Минивэн BYD Xia бүйірінен

Пікірлер

Peopeopeopeo10: «Бұл олай емес. Kia, Hyundai мен BMW әлдеқайда жақсы жұмыс істейді. Неліктен Қытайлық автокөлікті таңдау керек, егер Tesla Model 3 бар болса?»

Rainmaker_Superb: «Мұндай мақалалардан жек көремін. Бұл Қытай компаниясы немесе оған ұқсас нәрсе емес. Бас директордан не күттіңіз? Олар сіздерден өздері шығаратын көліктерді сатып алуға тырысады, ешқашан: «Иә, бізде шешілуі тиіс мәселелер әлі де бар» деп айтпайды».

Tichris15: «BYD электромобильдерінде жүрдім. Олардың бәсекеге қабілеттілігі нарықта жақсы емес, тек арзан. Арзан және нашар – тамаша нарық стратегиясы, меніңше, ол жаппай нарық үшін ұтымды болады».

Imakeshittycardesign: «BYD құнды позицияда, бірақ Nio, XPeng және Li Auto сияқты басқа да танымал брендтер Қытайдан тыс шығындарға ұшырауда».

NotFromMilkyWay: «Бағаларды мемлекеттік субсидияларсыз қараңыз - бұл бірден 20%-ға қымбат. Шын мәнісінде, «қытайлықтарға» WLTP әдістемесі қолданылғанда, олардың жүру қашықтығы 25%-ға қысқарады».