Jetour Dashing көлігінің жаңартулары мен тәжірибесі

Jetour Dashing көлігінің толық жетекпен нұсқасы туралы шолу.

👁️ 8
Сурет: google

Мен өткен жылы Jetour Dashing көлігінің алдыңғы жетекпен нұсқасын тестілеуден өткіздім, сондықтан толығымен жетекпен нұсқасымен танысқан кезде күтпеген жаңалықтар болмады. «Әрине, тайғақ жолда көліктің сенімділігі артып, қарда тұрақтау оңайырақ болады», - деп ойладым.

Көліктің ішіне отырғанда, мен Dashing-тің жаңартуларымен таныстым. Айна реттегіштері рульдегі джойстиктер арқылы басқарылатынын білемін. Бірақ бұрынғыдай ұзақ менюдан шарлаудың қажеті жоқ. Мультимедиялық жүйенің басты экранында айна белгішесі пайда болды, ал алдыңғы отырғыштар мен терезелердің жылытуын қосуға болады.

Қосымша опциялар мен басқару интерфейсі

Бірақ тізім осымен аяқталмайды. Руль мен екінші қатардағы отырғыштардың жылытуын қосу үшін басқа экранға ауысу қажет. Бұл процесс климаттық жүйе менюі арқылы жүзеге асырылады. Бірақ меніңше, бірнеше функция басты экранда қайталанбағанынан қиындық туындады. Жылытуны басты экранда, балаларға климаттық жүйе экранында қосуға болады, бұл біршама оғаш жағдай. Мультимедиялық жүйе жылдам жүктеледі, сәлемдесу уақыты да қысқа.

Алғашқы сапарым өте жағымды өтті. Көлік қатты суспензиясымен ерекшеленеді. Жақсы жолдарда Dashing жеңіл және сенімді жүргізіледі. Дегенмен, кейбір кемшіліктері бар. Нашар жолдарда жолаушылар бұл тізгінді сезінеді, автомобиль асфальттың кедір-бұдырын көрсетеді. Мұзды жолда жүру қиындық тудырды, бірақ уақыт өте келе ауа райы жақсарып, жолдардағы мұз еріді.

Движение и двигатель

Dashing қарқынмен жүріп, 100 км/ч дейін жеделдейтіні паспорт деректерінен асып кетеді. Көліктің капотында 1,6 литрлік, 185 а.к. қуаттағы бензин қозғалтқышы орналасқан. 275 Нм максималды айналу моменті 2000-4000 об/мин диапазонында бар. Алдыңғы жетекпен Dashing-те 1,5 литрлік, 147 а.к. қуаттағы қозғалтқыштар жиі орнатылады. Толық жетекті модельдер классикалық гидромеханикалық 8 жылдамдықты автоматтармен жабдықталған. Jetour Dashing AWD максималды жылдамдығы 180 км/ч. Паспорты бойынша, аралас циклда отын шығыны 8,7 л/100 км, бірақ мен 10 литр нәтижесін көрсетті не болды.

Jetour Dashing в Казахстане тест-драйв салон интерьер первый ряд
Jetour Dashing в Казахстане тест-драйв салон интерьер первый ряд

Мультимедиялық жүйе мен интерьер

Көліктегі өмір мультимедиялық жүйе айналасында болатыны анық. Оның экраны 12,8 немесе 15,6 дюйм болуы мүмкін, тестілік автомобиль ең жоғары нұсқа болды. Функцияларды басқару логикасы ешқандай қиындық туғызбады, программистер интерфейсті жақсартты. Бірақ физикалық түймелердің болмауы біршама қолайсыздығы бар.

Автомобильдің маңызды аспап панелінде қажетті ақпараттың барлығы бар, бірақ дөңгелектердің қысымын көрсететін шрифт кішкентай. Дөңгелек қысымының төмендегенін жүргізуші тек қозғалысқа шыққан кезде ғана байқайды. Аспап панелі күн сәулесінен қорғанышпен жабылмаған, алайда шағылысу бар-дегенмен, атмосфералық жарықтандырудың жеткіліксіздігі байқалады.

Jetour Dashing салон интерьер первый ряд ночью подсветка
Jetour Dashing салон интерьер первый ряд ночью подсветка

Отырғыштар мен дыбыс жүйесі

Отырғыштар ыңғайлы, интеграцияланған мойын тірегі бар. Толық жетекпен нұсқада тек жылыту ғана емес, сондай-ақ желдетумен жабдықталған. Дыбыс жүйесі жақсы естілетіні мен үшін жағымды болды, Android Auto және Apple CarPlay бар. Автомобильде дыбыстық көмекші формальды түрде бар, бірақ оның мүмкіндіктері шектеулі.

полноприводный Jetour Dashing салон интерьер подрулевой рычаг селектор
полноприводный Jetour Dashing салон интерьер подрулевой рычаг селектор

Жүк көлігі мен шулар

Көліктің жүк бөлімі үлкен, 486 литр, жүк есігі электрлі көтеріліп, артқы терезе тондалған. Шумоизоляциясы жақсы, дөңгелек аркаларында кемшіліктер бар. Көлік қар арқылы өткенде акустикалық жайлылықты едәуір төмендетеді.

полноприводный Jetour Dashing спереди противотуманные фары
полноприводный Jetour Dashing спереди противотуманные фары

Сыртқы көрініс

Jetour Dashing-тің сыртқы көрінісі шынымен батыл, жарқын дизайнға ие. Автомобиль түрлі түстердегі (қара, көк, сұр, ақ, қызыл, жасыл, ашық сұр) нұсқаларда ұсынылады. Мен көк түсті нұсқасын тестіледім, бірақ түс ашық көк болып шықты.

полноприводный Jetour Dashing сбоку спереди у автосалона у дилера на улице
полноприводный Jetour Dashing сбоку спереди у автосалона у дилера на улице

Видеорегистратор мен сымсыз зарядтау функциясы көліктің құрылымына тамаша толықтыру ретінде қосылған. Екі конфигурацияда да панорамалық шатыр бар. Жалпы, автомобиль қала үшін өте ыңғайлы, бірақ ұзақ сапарларға қатысты, қосымша қарастыру керек.