Жаңартылған Tank 300: Жаңа мүмкіндіктер мен дизайн
Tank 300-дің заманауи жаңаруымен танысыңыз. Жаңа қуат блоктары мен сәнді интерьер.

Tank 300-дің жаңартылған нұсқасы жақында Қытайда таныстырылды. Бұл жол талғамайтын көлік заманауи интерьермен және үш түрлі қуат блогымен толықтырылды, олардың ішінде бензин, дизель және гибридті нұсқалар бар.
Жаңартылған Tank 300-дің өзгерістері
Жаңартылған Tank 300-дің сыртқы көрінісі негізінде өзгерістердің қатары аз. Сыртқы бояу мен дөңгеленген дисктердің жаңартылған дизайнымен шектелген. Артқы есіктегі қосалқы дөңгелекті пластикалық қаптамадан арылту арқылы модельдің ұзындығы 10 мм-ге қысқарады және 4750 мм-ге дейін жетеді. Негізгі өзгерістер салонда орын алды.

Салонда үш түс: қара, қара-ақ және қара-қызыл қолданылады. Орталық консольде екі монитордың орнына 14,6 дюйм диагональды бір үлкен сенсорлық экран орнатылған, оны Qualcomm Snapdragon 8155 чипі басқарады. Монитордың астында физикалық түймелер мен тікбұрышты ауа шашыратқыш блоктары орналасқан.

Руль дөңгелегі 2-спицелі компоновция және D-пішінді формаға ие. Аралық қорабының селекторы руль артында орналасқан, соның арқасында орталық тоннелде сымсыз зарядтау орындары мен физикалық түймелер үшін орын табылған.

Tank 300-дің жабдықталуы да кеңейтілген. Орындықтар Nappa терісімен қапталып, жүргізуші кресі 8 нүктелі массажбен және 4 бағытта белдікті реттеу функциясымен жабдықталған.
Үш қуат блоктарының нұсқасы

Жаңартылған Tank 300-дің маңызды ерекшелігі үш түрлі қуат блогы. Модель 186 а.к. қуаты бар 2,4 литрлік E24D дизель қозғалтқышымен жабдықталады, оның максималды айналу моменті 490 Нм. Трансмиссия рөлін 9-дыңгектік автоматтық басқарушы алады.

Екінші модификация – бензинді. Оның капоты астында 2-литрлік E20CB ДВС 227 а.к. қуатпен және 387 Нм айналу моментімен жабдықталған. Бұл нұсқа да 9-дыңгектік автоматпен үйлеседі. Бензинді және дизельді модификацияларда толық приводтың екі нұсқасы: қосылатын (Part-Time) және автоматты (Torque-on-Demand) түрлері бар.

Tank 300-дің соңғы нұсқасы гибридті, Hi4-T қуат блогымен жабдықталады. Оның негізінде 2-литрлік турбобензинді қозғалтқыш орналасады. Одан кейін электромотор орналасқан. Бұл жүйенің үшінші элементі 9-дыңгектік автоматты трансмиссия. Жалпы қуаты 408 а.к. және максималды айналу моменті 750 Нм, привод – автоматты толық.
Жаңартылған Tank 300 үшін Қытайда бағалар мен конфигурациялар әзірше белгісіз. Алайда, модельдің нарықтағы дебюті наурыз айының басында жоспарлануда.