Алматының көлік жағдайы: жаңа жолдың әсері
Алматыда жаңа жолдардың әсері мен көлік ағындарының өзгерісі талқыланды.

2023 жылғы маусымда ашылған Алматының үлкен айналма жолы мегаполистің шығатын жерлеріндегі жүктемені едәуір азайтты. Алайда, 2025 жылдың көктемінде сарапшылар кері тенденцияны байқап отыр - көлік ағыны негізгі жолдарда қайтадан өсіп жатыр, - деп хабарлайды inalmaty.kz тілшісі.
Жолдың пайдасы
Sergek ITS мәліметі бойынша, БАКАД іске қосылғаннан кейін Кулджин және Ташкент трассаларындағы трафик орташа 30%-ке төмендеді.
- Кулджин трассасында күн сайынғы автокөлік саны 74 мыңнан 48 мыңға дейін азайды.
- Ташкент трассасында автокөлік саны 172 мыңнан 116 мыңға төмендеді.
Жаңа жол транзиттік көліктерге қаланың айналып өтуіне мүмкіндік беріп, Алматыда кептелістердің пайда болуын болдырмады.
Кері әсерлер
Дегенмен, 2025 жылдың көктемінде мамандар аталған трассалардағы көлік ағынының 40%-ке артқанын тіркеді. Бұл жағдай автокөліктердің жылдам көбейіп, Алматының халық санының өсуімен байланысты.
Болашақтағы шешімдер
Sergek Group компаниясының мамандары БАКАД-тың қысқа мерзімде кептелістерді шешудің нәтижелілігін мойындайды. Алайда, тұрақты нәтижеге қол жеткізу үшін кешенді көлік шешімдерін дамыту қажет:
- Инфрақұрылымды жақсарту;
- Қоғамдық көлікті ынталандыру;
- Қала шығуларына жүктемені азайту.