Қазақстан темір жолдары: инфрақұрылымды кеңейту жұмыстары жеделдетілуде
Қазақстанда теміржол инфрақұрылымының кеңеюі бойынша маңызды жұмыстар жүргізілуде.
Қазақстанда негізгі экспорт және транзит бағыттары бойынша теміржол инфрақұрылымын кеңейту жұмыстары жүргізілуде. Бұған қоса, Достық – Мойынты учаскесіндегі екінші темір жолдың құрылысы уақытынан бұрын аяқталуда - деп хабарлайды eldala.kz тілшісі.
Кеңейтілген темір жол 2025 жылы іске қосылады. Бүгін Үкіметтің отырысында «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы басқарма төрағасы Нұрлан Саурабаевтың айтуынша, қазіргі таңда 836 км жолдың 700 км-ден астамы төселді.
«Достық – Мойынты учаскесіндегі құрылыс 2025 жылдың екінші жартысында аяқталады: жобалық мерзімінен екі жыл бұрын. Ал келесі жылдан бастап жаңа жобалардың құрылысына дайынбыз. Дайындық жұмыстары басталды», — деді Нұрлан Саурабаев.
Сондай-ақ, биыл Орталық Азияға дейінгі өткізгіш пункттердің кеңейтілуі туралы мәселе толық шешілді. Сарыағаш станциясында Өзбекстанмен күн сайынғы поезд алмасу 24-тен 36-ға дейін артты. Осы орайда, қосалқы пункттерді заманға сай жаңарту жөніндегі жол картасы іске асырылуда.
Бұдан басқа, локомотив паркін жаңарту бойынша жұмыстар атқарылды. КТЖ басшысының айтуынша, бүгінгі таңда локомотивтердің жетіспеушілігі мәселесі шешілді. Жүк тасымалы нарығы вагондық паркомен қамтамасыз етілді.
«Қазақстан ең ірі экономикалық орталықтар – Қытай, Еуропа, Ресей, Үндістан және араб елдерінің арасында стратегиялық орналасуға ие. Әрбір кілт маршруты бойынша көлік-логистика операторы бекітілді. Қабылданған шешімдер арқасында транзиттік инфрақұрылымды жедел дамыту жыл сайын жүк ағындарын арттыруға ықпал етеді», — деп атап өтті Нұрлан Саурабаев.
КТЖ мәліметтері бойынша, 2024 жылдың 10 айында Қазақстан Республикасында жүктемелер 1,4%-ға артып, 210 миллион тоннаға жетті. Контейнерлік транзит 7,5%-ға өсіп, 1 миллион 155 мың ДФЭ-ден асты. Елдің транзиттік әлеуетінің артуын ескере отырып, 2029 жылға дейін 5 мың км темір жол салу және 11 мың км жөндеу жоспарланып отыр.