2024 жылы әлемдегі ең қымбат ритейл брендтері қандай?
Әлемдік нарықтағы ритейл брендтерінің 2024 жылғы рейтингі.
2024 жылы әлемдегі ең қымбат ритейл брендтерінің тізіміне тек АҚШ және Қытайдан шыққан компаниялар кірді. Рейтинг тәуелсіз Brand Finance консалтингтік компаниясы арқылы жыл сайын жасалатын мәліметтерге негізделген - деп хабарлайды ranking.kz.
Топ-10 бренді
2024 жылы Amazon үздік ритейл бренді атанып, оның құны 308,9 миллиард АҚШ долларына жетті. Одан кейінгі орындарды АҚШ-тан шыққан Walmart (96,8 млрд АҚШ доллары), Home Depot (52,8 млрд АҚШ доллары), Costco (48,4 млрд АҚШ доллары), CVS (30,2 млрд АҚШ доллары), Target (26,4 млрд АҚШ доллары) және Lowe's (25 млрд АҚШ доллары) компаниялары алып отыр. Ал, тізімді аяқтайтындарға Қытайдан шыққан Taobao (20,1 млрд АҚШ доллары), Tmall (18,6 млрд АҚШ доллары) және JD.com (17,8 млрд АҚШ доллары) жатады.
Брендтердің құны
Брендтер бағасының өзгеруі қызықты деректерді көрсетеді. Тек Amazon мен Costco бренді өткен жылмен салыстырғанда құнын арттырды.
Саланың жалпы көлемі
Дүние жүзі бойынша 100 ірі ритейлердің жалпы бренд құны 2024 жылы 1,2 триллион АҚШ долларына жетті, оның 763,6 миллиард доллары АҚШ компанияларына тиесілі. Одан әрі, Қытай (77,3 млрд АҚШ доллары) және Германия (72,9 млрд АҚШ доллары) орын алады. Списокқа Франция (43 млрд АҚШ доллары), Ұлыбритания (42,7 млрд АҚШ доллары) және Жапония (25,1 млрд АҚШ доллары) да кіреді.
Трендтер мен тенденциялар
Анализ көрсеткендей, әлемнің жетекші экономикаларындағы брендтердің құны төмендеуде, ал даму үстіндегі нарықтарда өсуде. Мысалы, АҚШ-та брендтер құны 3% төмендесе, Қытайда 22%, Германияда 4%, Ұлыбританияда 12%, Жапонияда 9% азайған. Алайда, Мексикада 38%, Аргентинада 23%, Польшада 24% және Италияда 18% өсім байқалды.
Потребительлік жүріс-тұрыс
Ценалардың өсуі мен табыстың деңгейі тұтынушылардың таңдауына әсер етеді. Егер бағалар өссе немесе табыс шектеулі болса, тұтынушылар арзан брендтерді таңдап, сәнді тауарларға жұмсайтын қаржыны қысқартуы мүмкін. АҚШ нарығында да дисконтты ритейл брендтеріне сұраныс артып, танымал компаниялар бренд құнын жоғалтуда.
Қазақстанның жағдайы
Казақстан да сыртқы саудада байқалатын бәсекелестіктің әсерінен алаңдаулы. 2024 жылдың 1 сәуірінен бастап шетелден тауарлар сатып алу шегін 1000 еуродан 200 еуроға төмендету жоспарланып отыр, бұл отандық бизнес үшін мәселе туғызуда. 2023 жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда, ағымдағы жылдың 7 айында елдің бөлшек сауда көлемі 11 триллион теңгеден асып, 12,4% өскен.