Әлеуметтік желілерде қанша уақыт өткіземіз және бұл қалай өзгеріп жатыр?
DataReportal есебі әлеуметтік желілерді пайдалану туралы қызықты мәліметтерді көрсетті.
DataReportal есептері бойынша, 2024 жылдың қазанында әлемдегі интернет пайдаланушыларының саны 5,52 миллиард адамға жетті, бұл өткен жылмен салыстырғанда 2,8% артық. - деп хабарлайды ranking.kz.
Әлеуметтік желілерді пайдалану
Жалпы саны 5,22 миллиард адам белсенді әлеуметтік желілерді пайдаланады, бұл өткен жылмен салыстырғанда 5,2% артық. Әлеуметтік желілерді пайдаланушылардың үлесі жалпы интернет пайдаланушыларының 92,4%-ынан 94,6%-ға артты.
Популярлы платформалар
Facebook өзінің 3,07 миллиард белсенді пайдаланушысымен алда келеді, одан кейін Youtube (2,53 миллиард), Instagram (2 миллиард) және WhatsApp (2 миллиард). Сондай-ақ, ең көп кірілетін әлеуметтік желілер арасында Қытайдың TikTok (1,69 миллиард), WeChat (1,37 миллиард) бар.
Интернетте орташа уақыт
Әрбір пайдаланушы интернетте орта есеппен 6 сағат 36 минут өткізеді, олардың 2 сағат 19 минуты әлеуметтік желілерге кетеді. Басында, бұл уақыт біртіндеп қысқарып келеді: 2023 жылы бұл 2 сағат 24 минутты құрады.
Жас бойынша бөлу
Әлеуметтік желілер жастар арасында ең танымал: 16-24 жастағы пайдаланушылардың 97,2% және 25-34 жастағы пайдаланушылардың 96,9% белсенді түрде пайдаланады. Алайда, 65 жастан асқан пайдаланушылар іздеу жүйелері мен электрондық поштаға көбірек артықшылық береді.
Географикалық ерекшеліктер
Шығыс Азияда әлеуметтік желілердің 30% уникалды пайдаланушылары шоғырланған, ал Орталық Азияда бұл көрсеткіш всего 0,7% құрайды. Бұл өңірде тек 35,9% халық әлеуметтік желілерді белсенді пайдаланады.
Жыныстық айырмашылықтар
Әлеуметтік желілердің пайдаланушылары арасында ерлер саны әйелдерден көп — 53,7% қарсы 46,3%. Аймақтың табыс деңгейі төмен болған сайын, әйелдердің әлеуметтік желілердегі пайдаланушылар арасындағы үлесі де төмендейді.
Әлеуметтік желілерде көп уақыт өткізетін елдер
Орташа әлеуметтік желілерде өткізген уақытқа қарай Кения, Бразилия және Оңтүстік Африка Республикасының пайдаланушылары алда келеді. Мысалы, Кенияда пайдаланушылар әлеуметтік желілерде күніне 3 сағат 56 минут өткізеді.
Қазақстандағы жағдай
Global Stats деректері бойынша, Қазақстанда ұялы пайдаланушылар арасында Pinterest ең танымал, одан кейін Twitter мен Facebook келеді. Қызықтысы, танымалдылық кликтер санына байланысты анықталады, әлеуметтік желілерде өткізген уақытқа емес.