Алматыда қоғамдық транспортта заттарды қалдыру мәселесі
Алматыда қоғамдық транспортта заттарды қалдырмаудың жолдарын қарастырамыз.
👁️ 20
Сурет: inalmaty.kz
ТОО «Алматыэлектротранс» компаниясы автобустар мен троллейбустарда заттарды қалдыру себептері туралы ақпарат берді. Пассажирлердің ең жиі шағымдарының бірі – қоғамдық көлікте заттардың жоғалуы - деп хабарлайды inalmaty.kz тілшісі.
Заттарды қалдырудың себептері
Компанияның мәліметінше, «Жол жүрісі кезінде жолаушылар көбінесе WhatsApp нөмірі арқылы хабарласып, заттарын тауып, иесіне қайтарып алады.»
Зат қалдырылған жағдайда не істеу керек?
- Біздің профильде көрсетілген нөмірімізге хабарласыңыз.
- Маршрут пен борт нөмірін (БН) көрсетіп, заттың сипаттамасын толық беріңіз.
- Заттың қай орындықта қалғанын айтыңыз; бұл маңызды, операторымыз жүргізушімен байланыса алады.
Егер борт нөмірін есіңізде сақтамасаңыз, билетіңізді тексеріңіз немесе мобильді қосымшаңызға қарап біліңіз.
Іздеу алгоритмі
Егер сіздің затты таппасаңыз, видеожазбаны көру үшін полицияға өтініш жазу қажет. Полицейлер видеожазбаны алып, іздеуді ұйымдастырады.
«Затты қалдырған жағдайларда, басқа жолаушылар оны алып кетуі мүмкін, сондықтан құқық қорғау органдарын тарту қажет.»