Қазақстан нарығында тамақ өнімдерін өндіру қаншалықты тиімді?
Қазақстан компаниялары азық-түлік өнімдерін өндіруде өзіндік қамтамасыздандыру деңгейін арттырды.
Қазақстандық компаниялар көптеген негізгі азық-түлік өнімдеріне сұранысты едәуір жапқан. 2022 жылдың қаңтар-қараша айларының нәтижесінде, ең жоғары үлес ұн (97,6%) мен өңделген сұйық сүт және кремдер (94,7%) өнімдерінде байқалды, сондай-ақ нан, торттар, кондитерлік өнімдер мен тәтті тоқаштар (92,7%) және күріш (91,5%) өнімдерінде көрсетілді - деп хабарлайды ranking.kz.
Ет және сүт өнімдері
Ет және ет өнімдері деңгейі 87,5% өзіндік қамтамасыздандыруға жетті, ал өсімдік майлары 84,4% құрады. Сары май нарығында бұл көрсеткіш 83,5%, ал макарон, лапша, кускус секілді өнімдерде 76,8% болды.
Сүт өнімдері
Ет өнімдерінде, сондай-ақ, отандық өндірушілердің үлесі 59,4% немесе шұжық өнімдерінде, сыр мен творогпен 50,9%-ды құрады.
Импорт және бәсекелестік
Балық және теңіз өнімдері нарығында импорттаушылар 54,7% үлесті иеленсе, 45,3% отандық өндірушілерге тиесілі. Бұл көрсеткіш өткен жылдан елеулі өзгеріссіз қалды.
Нарықтағы ең күрделі жағдай қант бойынша тіркелді, мұнда отандық кәсіпорындар тек 24,6% ресурс қамтамасыз етті.