AZAL ұшағының апаты: Экипаждың сөйлесу транскрипциясы жарияланды

AZAL ұшағының апаты жайлы дәйекті ақпараттар, экипаждың паникасы мен тергеу барысы.

👁️ 32
Сурет: Azamat Sarsenbayev / Reuters

Әуе кемесінің экипажы Azerbaijan Airlines (AZAL) Бакуге, содан кейін Ақтауға ұшу туралы өздігінен шешім қабылдады. Переговорлардың толық транскрипциясын Baza жариялады.

Жазбалар көрсеткендей, Грозныйға қону алдында пилоттардың кабинасында паника болған: экипаж GPS сигналын өшірілген жағдайда жұмыс істеуге дайын болмады. Екінші пилот NDB бойынша қонуды (приборлармен қону) орындамағанын мойындады. Ресейдің авиация басқармасы апатқа бір ай қалғанда пилоттарға (НОТАМ) Ресей аймағында GPS сигналдарының бұзылуы мүмкін екені туралы ескерту жариялағанын атап өтті, сондықтан пилоттар қону үшін басқа әдістерді қолдана білуі тиіс.

Диспетчерлер үш рет пилоттардан бортта бәрі дұрыс па және командирдің төтенше жағдай режимін жариялауды жоспарлап отыр ма деп сұрады. Оларға борттың қалыпты екені айтылды. Бұған қоса, құс соққылары мен ұшақтағы газ баллонының жарылу туралы ақпарат командир тарапынан айтылды.

«Грозный, басқармасы істен шықты. Кабинаға құс соққы берді... Кабинада екі орындық жарылды»
пилот

Қазақстандағы Ресей елшісі AZAL апаты туралы асығыс қорытындылар жасамауға шақырды

Azerbaijan Airlines ұшағының апаты туралы асығыс қорытындылар жасамау қажет. Бұл жайлы Қазақстандағы Ресей елшісі Алексей Бородавкин мәлімдеді.

«Қорытынды жасауға асықпауға және соңғы нәтижелерге дейін күтудің» қажеттігін
Алексей Бородавкин
атап өтті. Ол тергеу жұмыстарымен Әзірбайжан, Бразилия, Қазақстан және Ресейдің мамандары айналысып жатқанын айтты.

Ұшақтың құлауынан бірнеше күн өткен соң Әзірбайжан президенті Ильхам Әлиев AZAL авиакомпаниясының ұшағы жерден шабуыл нәтижесінде зақымданғанын айтты. Ол ұшақты әдейі атып түсіргенін баса айтты. Қаңтарда ол апатқа жол бермеу мүмкіндігі болғанын мәлімдеді.

Құлаған ұшақтан бөгде заттар табылды

4 ақпанда Қазақстанның Көлік министрлігі AZAL авиакомпаниясының ұшағының апаты жөнінде алдын ала есеп жариялады. 53 беттен тұратын құжатта сарапшылардың, оның ішінде қара жәшіктердің деректерін талдауға негізделген алдын ала қорытындылары баяндалған. Атап айтқанда, самописцы соққы мен автопилоттың өшірілуіне байланысты дыбыстық сигнализацияның іске қосылғанын тіркеген. Осы сәтте 3-ші гидравликалық жүйедегі қысым мен сұйықтық деңгейі түсіп кетті.

Сондай-ақ, тергеу барысында 3-ші гидравликалық жүйе бөлімшесінде және стабилизаторды басқару механизмінде дұрыс төртбұрышты пішіндегі сыртқы зақымдар табылды. Әзірбайжандағы Reuters ақпарат көзі есепте айтылған сыртқы әсер Ресейдің «жер-әуе» ПВО зымыранымен туындауы мүмкін екенін мәлімдеді.

Ресей тарапынан әлі күнге дейін бөгде элементтердің үлгілері алынбады. Ресейдегі авиация саласындағы RT дереккөзінің хабарлауынша, табылған үлгілерге кіруге рұқсат бермеу себепті

«қатардағы шетелдік БАҚ-тың оларды ЗРК "Панцирь" зымыратының зақымдайтын элементтері ретінде тану туралы ескертуі кемінде қосымша зерттеуді қажет етеді»
.