Қытай автокөліктерінің суббрендтері: нарықтағы ерекшеліктер

Қытай автокөліктеріндегі суббрендтер мен олардың нарықтағы рөлі

👁️ 18
Сурет: google

Көп уақыт өтпей, Қытайдан келген автокөліктер қоғамға кеңінен таныла бастады. Олардың танымалдылығы артқан сайын, теріс пікірлердің саны да азайып келеді. Дегенмен, кейбір ерекшеліктерлер әлі де таңғаларлық болып қалуда. Соның бірі – бір концерн ішінде суббрендтердің көптігі. Бұл, partly, Қытай менталитетінің бір ерекшелігі: брендке табыну жоқ, машинада қандай эмблема барлығы маңызды емес. Екінші себеп, сәтсіз жобаға қатысты оңай шешім табуға және бас концерннің имиджіне әсер етпей ұмытылуына болады.

Кейбір аспектіде, Қытай «мода» ұсынады. Жаңа брендтер екінші санкциялардан қашу үшін ойланып тапылған. Geely-мен қатар нарықта Belgee, Knewstar және Livan брендтері таныстырылған. Great Wall – бұл Haval, Tank, Wey және Ora. Алайда, түрліліктің чемпионы сөзсіз Chery. Soueast маркасының шығуымен, Ресейде Chery-мен байланысы бар тоғыз бренд ұсынылды. Тікелей бас брендтің қол астында Exeed, Jaecoo және Omoda жұмыс істейді.

Өткен жылдың сатылым статистикасына назар аударатын болсақ, кейбір брендтер, өте шектеулі модельдер қатарына қарамастан, жаман емес нәтиже көрсетуде. Omoda (2024 жылы 49 533 сатылған машина), Belgee (34 637), Tank (28 488) және Jaecoo (27 676) барлығы екі модельдің күшімен осы нәтижелерге жетті. Chery жағдайы да ерекше, өткені өткен жылы 157 мың көлік сатылды, барлық серіктестермен бірге – шамамен 324 мың. Суббрендтерге скептицизммен қарауға болады, бірақ сандар жалған емес.

Сонымен, Soueast маркасының да өз сатып алушылары табылады. Jetour, өткен жылы, 35 095 автокөлікті сатқан — бұл өте жақсы нәтиже. Soueast тек екі модельден тоқтайтын емес: үшінші модель, кроссовер S06, қазірдің өзінде жарияланған.

Soueast S07 и S09 тест у дилера оренбург евразия спереди сбоку
Soueast S07 и S09 тест у дилера оренбург евразия спереди сбоку

Дегенмен, скептиктер Soueast-тің табысына күмән келтіреді. Негізгі аргумент – S07 мен S09 Jetour X70 Plus және X90 Plus-моделдерінің дизайнымен ерекшеленеді. Volkswagen Polo мен Skoda Rapid лифтбектерін еске алсақ, нарық екеуіне де жететін. Бірақ қытай кроссоверлері одан да өзгеше.

Soueast S07 сбоку спереди в статике
Soueast S07 сбоку спереди в статике

Soueast S07 X70 Plus-тің интерьеріне ұқсас, бірақ барлық комплектацияларда Jetour-да мүлдем жоқ үшінші қатар орын бар. Дегенмен, автомобильдің ұзындығы 4,7 метрден сәл асатын кузовында үшінші орын — күмәнді ұсыныс. Тізе аралығы өте тар.

Soueast S07 сбоку сзади в статике
Soueast S07 сбоку сзади в статике

Soueast S09 да үш қатарлы, ал X90 Plus-те де сондай үлгілері бар. Интерьер Chery Tiggo 9-ға жақындайды, сондықтан панельдің дизайны бәсең тартуда.

Soueast S09 сбоку спереди в статике
Soueast S09 сбоку спереди в статике

Ең маңыздысы, Soueast маркасының кроссоверлері Jetour-дың туыстарына қарама-қарсы толық жетекті болуы мүмкін, бұл опция бүгінгі таңда міндетті. Дегенмен, Jetour жақын арада толық жетекті нұсқаларын жариялауы мүмкін, бұл теңдестірілген бәсекелестік тудырады.

Soueast S09 сбоку сзади в статике
Soueast S09 сбоку сзади в статике

Толық жетекті кроссоверлер көпшілік үшін тартымды болды. Біріншіден, артқы дөңгелектер байланысқан кезде кідіріссіз қосылады. Екіншіден, жүйе қызып кетуге қарсы тұрақты болды. Мұндай тесттерден автокөліктер қиындықсыз өтуде.

Soueast кроссоверлерімен алғаш танысқаннан кейінгі негізгі қорытынды: олар ешқандай параметр бойынша сәтсіз емес. Қазіргі уақытта олар жақын аналогтарынан бәсекелестік артықшылыққа ие. Болашақтағы табыс модельдер желісінің дамуы мен дилерлердің жағдайына байланысты болады.