Қазақстанда реверсивті жолақтың алғашқы жұмыстары басталды

Қазақстанда жаңа жол құрылыс технологиялары ендіріледі

👁️ 10
Сурет: ҚР Көлік министрлігі және delfi.ee/Тийт Блаат

Тас жолда орташа жөндеу жұмыстары басталды. Жолшылар реверсивті жолақты іске қосуды жоспарлап отыр. Жол 7-ден 11 метрге дейін кеңейеді. Жұмыс аяқталған соң жолақ саны үшеу болады, оның біреуі реверсивті.

Көлік министрлігінің мәліметінше, мұндай схема жолдың өткізу қабілетін арттырып, жүктеме көп түсетін кезде апат қаупін азайтады және аймақ тұрғындары мен туристер үшін жайлы жағдайлар туғызады. Жазда Зерендінің курорттық аймағын бетке алған көлік ағыны күрт артатындықтан жобаны іске асыру маңызды.

Қазақстандағы республикалық жолдардың жаңаруы

Биыл елімізде республикалық маңызы бар 7 мың шақырым автожол жаңартылатын болады. Олардың арасында:

  • Рахман қайнары
  • Алакөл
  • Көлсай
  • Баянауыл
  • Кендірлі
  • Қорғалжын қорығы
  • Имантау-Шалқар бағыты

Арнайы бағдаршамы бар реверсивті жолақ үлгісі

Реверсивті жолақтың маңызы

Реверсивті жолақ – қозғалыс бағытының өзгеруіне мүмкіндік беретін жол бөліктері. Жол ережесінде мұндай жолақтар бұрыннан бар, алайда олар тек уақытша пайдаланылатын. Мәселен, жөндеу жұмыстары жүргізіліп жатқан көшелерде таңғы және кешкі уақытта көлік ағынын бөлу үшін реверсивті жолақтарды қолдану қажеттілігі туындайды.

Мұндай жолда қозғалысты басқару үшін X тәрізді қызыл сигналды және төмен қарап тұрған нұсқар түріндегі белгісі бар жасыл сигналды реверсивті бағдаршамдар қызмет етеді. Бұл белгілер көлік қозғалысына тыйым салады немесе рұқсат береді.