Chery Tiggo 7 Pro Max: Жаңа Кроссовердің Ерекшеліктері

Chery Tiggo 7 Pro Max кроссоверінің ерекшеліктерін зерттеу.

👁️ 12
Сурет: google

Сөз берілгендей, біздің кроссовер Chery Tiggo 7 Pro Max туралы блогымыздың екінші шығарылымын назарларыңызға ұсынамыз. Бұл көлік Қытай автомобилдері редакциясының гаражында жаңа ғана пайда болды. Алдыңғы шығарылымда автокөліктің таңдалу себептері мен жабдықталуына тоқталдық. Бүгін кроссовердің өзіндік ерекшеліктерін ашуды қалаймыз, себебі тәжірибе көрсеткендей, ол жарнамалық буклеттерден білудің мүмкін болмайтын бірнеше нюанстарға ие.

Жарнамада айтылмайтындар

Tiggo 7 Pro Max автосалоннан шыққаннан кейін, бірінші «нюанстарымен» бетпе-бет келдім. Және бұл мен үшін таңқаларлық емес: автотасымалдау тетігінің жұмысы бұрынғыдай емес, Tiggo 8-дегідей дәстүрлі рычаг емес, кішкентай джойстик болып шықты. Дегенмен, бұл ерекшелік тек әдеттің ісі.

Жаңа кроссовердің моторлық бөлігі толық пластикалық қаптамамен жабылғанын мен көлікті тіркеу процедурасы кезінде ғана байқадым. Себебі, бұрынғы көліктерімнің ешқайсысында мұндай «конструкторлық ерекшелік» болмаған.

Нәтижесінде, ГИБДД қызметкері нөмірлерді тексеру үшін маған шұғыл түрде не істеп, қалай жасау керектігін түсіну қажет болды.

Аспаптар панелі және монитор

Автосалоннан шыққан соң, 7 Pro Max менің алғашқы көлігім екенін түсіндім, оның аспаптар панелі күн қорғағышпен жабылмай, тікелей рульдің артында, алдыңғы консольде орналасқан. Мына жерде атап өткім келеді, бұл монитор менде екіұшты әсер қалдырды. Бірақ мәселе күн сәулесінде ақпараттың нашар көрінетінінде емес; экранның жарқырап болуына байланысты барлығы анық көрінеді.

Кроссовер Chery Tiggo 7 Pro Max спереден
Кроссовер Chery Tiggo 7 Pro Max спереден

Сұрақ аспаптар панелін екінші 12.3 дюймдік үлкен экранның бірі алмастыратынына байланысты туындады. Алайда, мультимедиялық орталық үшін мұндай өлшем әсерлі әрі ыңғайлы болса, аспаптар панелі үшін артық санаулы болды.

Бейтаныс таныс

Қазір менің Chery Tiggo 7 Pro Max одометрінде әлі 2000 шақырым белгісіне жақындап келеді. Дегенмен, осы уақыт аралығында мен отбасыммен бірге кроссовермен Челябинск облысында қысқа тур жасап, көрші Свердловск облысына шықтым. Сондықтан жаңа көлік туралы кейбір әсерлерім қалыптасты.

Мен атап өткім келетін бірінші нәрсе - Tiggo 7 Pro Max басқару процесі белгілі бір үйренуді талап етті. Автокөлік мен үшін бір жағынан жақсы таныс, ал екінші жағынан, оның барлығы дерлік басқа болып көрінді.

Кроссовер Chery Tiggo 7 Pro Max сбоку
Кроссовер Chery Tiggo 7 Pro Max сбоку

Мәселен, алдыңғы креслолар сырттан Tiggo 8-дегілерді еске салады, бірақ олардың толтырылуы сөзсіз, тығыз болды. Мүмкін, бұл өзгеріс отырғыштың бүйірлік қаптамасында жарықтар пайда болуын болдырмау мақсатында жүзеге асырылса керек. Отызындай, төрт жыл бойы менің «сегіздігімде» бұл проблема анықталмады, бірақ мамандандырылған форумдарда мен оған қатысты жиі оқуым болған.

Эргономикалық өзгерістер

Сондай-ақ, жаңа есіктердегі қалталар эргономикалық болып өзгерді. Tiggo 8-ден ерекшелігі, енді олардағы қарды сыпыруға арналған щетканы оңай орналастыруға болады, әрі ол жерде тұрмайды. Дегенмен, бұрыңғыдай, сусын суы үшін дәстүрлі кеңістік енді қалталарда орын алмаған.

Жоғарыда айтып өткеніміздей, мен жаңа электронды тетікті, оның тұрып қалу туғаны үшін басуымен үйренуге мәжбүр болдым. Сонымен бірге - роботтандырылған трансмиссияның өзіне, ол баяу вариатордан соң мені тым жедел көрінді. Бұның бәрі «комфорт» деген орташа режимге де қатысты. Алдыңғы жетекші Tiggo 7 Pro Max-те барлығы үш режим бар: «Эко», «Комфорт» және «Спорт».

Кроссовер Chery Tiggo 7 Pro Max интерьер режимдері
Кроссовер Chery Tiggo 7 Pro Max интерьер режимдері

Бастапқыда мен «робот» бірінші және екінші беріліс арасында ауысуға тым асықпайтындай әсер қалдырдым. Дегенмен, старта секундық созылуы кейінгі жеделдетумен толық өтелді. Бес сатылы вариатордан кейін мұндай трансмиссияның жұмыс алгоритміне үйрену керек болды. Нәтижесінде, алғашқы уақытта кроссовердің жетекші дөңгелектері қозғалыс басталғанда біршама «шлифовать» болды. Бірақ бірнеше күннен кейін мен жаңа бопсаның мінез-құлқына «адаптациялауға» кірістім, әрі оның жұмысына қатысты ешқандай детальдарды байқамайтын болдым.

Багаж бөлімі

Кроссовер Chery Tiggo 7 Pro Max багажды бөлімі
Кроссовер Chery Tiggo 7 Pro Max багажды бөлімі

Өкінішке орай, 7 Pro Max-тің отбасылық сыйымдылығы мені күдігім расталды. Визуалды түрде екі кроссовер арасында айырмашылық болған жағдайда маскаралық болып көрінді. Себебі, 7 Pro Max корпусының ұзындығы Tiggo 8-ден небәрі 17 сантиметр қысқаша болып шықты. Теориялық тұрғыдан, багаж бөлімінде көлемі жақын болуы керек еді.

Алайда тәжірибеде 7 Pro Max-тің багажды бөлімі қысқа және тар екендігі айқын болды. Салқындық жалаңаш шторканың ені бойынша айқындалады: 7 Pro Max үшін 107 сантиметр, ал Tiggo 8 үшін 137 см.

Кроссовер Chery Tiggo 7 Pro Max багажды бөлімі
Кроссовер Chery Tiggo 7 Pro Max багажды бөлімі

Сол арқылы мен сноубордты 7 Pro Max салонында дәл бұрынғы принцип бойынша орналастырдым: оны бесінші есіктің артынан тігінен артқы отырушылардың арасындағы полға қойдым. Бірақ балалар велосипеді толығымен жүк салғышқа айырбастауым әлдеқайда қиындау болды, былтыр менде олай болды.

Жаңа функционалдық мүмкіндіктер

Тағы бір тосын сый, «жеті» багажды бөлімінде 12 вольттық розетканың жоқтығы болды. Бұл науқан кезінде балаларға арналған тюбинг ти науқас қалауыммен анықталды. Себебі, менің Tiggo 8-імде «прикуриватель» артында болған, ал 7 Pro Max-та оның жоқтығы мен үшін жағымсыз жаңалық болды.

Кроссовер Chery Tiggo 7 Pro Max интерьер 12 вольттық розета
Кроссовер Chery Tiggo 7 Pro Max интерьер 12 вольттық розета

Көптеген жағдайда мен автокөлікте ондай розеткалар мүлде жоқ деп ойладым. Бірақ, бақытқа орай, алдыңғы жолаушы жағындағы орталық консольден бір қуысты таптым.