Porsche Taycan: Қытай нарығындағы қиындықтар мен болашақ жоспары

Porsche Taycan-ның Қытай нарығындағы сату көрсеткіштері және компанияның болашағы.

👁️ 11
Сурет: google

«Электричка» Taycan алғашқыда Porsche компаниясының Қытай нарығындағы үлкен үміттерін арқалаған модель ретінде қарастырылған. Бұл, әсіресе, сән-салтанаттың батареямен жұмыс істей алатындығын көрсету мәселесіне қатысты болды. Taycan-ның мақсатты аудиториясына бай қытай әйелдері де кірді. Porsche AG басқарма төрағасы Оливер Блюм мұны жиі атап өтті. Бірақ шындық басқаша болды.

Қытайлықтар Porsche-ді бағаламауда

Taycan-ның сатылымы соңғы уақытта төмендеді, 2025 жылдың I тоқсанында әлем бойынша 4203 дана сатылды. Бұл 2024 жылғы көрсеткіштермен сәйкес келеді, алайда алдыңғы жылдардың нәтижелерінен айтарлықтай төмен. Түрлі жылдарда Taycan иеленушілері саны шамамен 10 000-ды құраған.

Қытайда «электричкаға» деген сұраныс төмен, сондықтан Porsche өндірістік жоспарларын қайта қарауға мәжбүр. Оливер Блюм бұл жылы сатылымның бастапқы жоспарлағаннан аз болатынын айтты. Сонымен қатар, электрлік Macan-ды да қамтиды. Шанхай автосалонында Блюм осы жағдайға қатысты алаңдаушылығын білдірді, Қытайдағы премиум электромобильдер нарығының қалай дамитынын түсінбейді.

Қазіргі уақытта Porsche-дің Қытайда даму стратегиясы түзетілетін болады. Неміс компаниясы жергілікті автопроизводительлердің бағалық соғысына қатысуды жоспарламайды, себебі олар премиум сегменттегі маңызды бәсекелестікке қызықпайтын сияқты.

Электрлік Macan-ның қызығушылығы

Электрлік Macan бүкіл әлемде қызығушылық тудырды, алайда Қытай нарығындағы сатылымдары жоғары болуы мүмкін еді, бірақ Xiaomi компаниясының SU7 Ultra моделі тәжірибелерге сәйкес Taycan-пен салыстыруға ыңғайсыз екендігін айтты. Xiaomi өкілі: «Біздің көлігіміз Porsche Taycan-нан жылдам әрі арзанырақ» деп мәлімдеді.

Егер Porsche-нің Қытайдағы жағдайы қиын болса, компания америкалық нарыққа көшуді жоспарлайды, онда Блюм өсім потенциалын көреді. Volkswagen концерні АҚШ нарығында 4%-дық үлеске ие, бұл көрсеткішті 10%-ға дейін жеткізу мақсаты қойылған. Блюм инвестициялар саяси жағдайларға байланысты болатынын атап өтті.

Mercedes-Benz: Әділ саудаға ұмтылыс

Электрический седан Mercedes-Benz EQS спереди на зарядке
Электрический седан Mercedes-Benz EQS спереди на зарядке

Шанхайда Mercedes-Benz бас директоры Ола Каллениус Қытаймен сауда келіссөздерін түсіндірді. 2024 жылдың соңында Қытайдағы электромобильдерге арналған тарифтердің енгізілмеуі туралы болды, ол бәсекелестік үшін әділ шарттарды талап етті.

Проблемаларға қарамастан, Mercedes-Benz жаңа Vision V концептін таныстырды. Бұл электрлі фургон Қытай нарығына арналып, сериялы өндірісіне шығарылуы керек. Mercedes-Benz, сонымен қатар, нарықтағы позициясын кеңейту үшін жаңа стратегия қабылдауда.

Келешек үміті

Ола Каллениус қазіргі сегменттегі электр көліктерінің дамуы жайлы болжам жасауға дайын емес, алайда алдағы уақытта жоғары динамиканы күтіп отыр. Гибрид көліктердің сұранысының сақталуын атап өтті, әсіресе зарядтау инфрақұрылымы нашар жерлерде.

Гендиректор Mercedes-Benz Ола Каллениус представляет на автосалоне в Шанхае 2025 концепт Vision V
Гендиректор Mercedes-Benz Ола Каллениус представляет на автосалоне в Шанхае 2025 концепт Vision V