Москвич 8 кроссовері: жаңа өлшемдер мен инновациялар
Москвич 8 кроссовері, жаңа технологиялармен және кең кеңістігімен ерекшеленеді.

Флагмандық кроссовер «Москвич 8» нарыққа 26 мамырда шығады. Модельдің бағасы 2 990 000 рубльден басталады, тұтынушыларға «Бизнес», «Техно» және «Премиум» комплектациялары ұсынылады.
Бұл автомобиль қандай
Атауының артында Қытайдың Sehol X8 Plus кроссовері жасырылған «Москвич 8» модельі жеті орынды кроссовер болып табылады. Ресей жағдайына бейімделу жүргізіліп, алдымен және артқы орындықтарды, алдыңғы әйнекті және әйнек жуғышты жылыту функциялары қосылған.
Автомобильдің алдыңғы бөлігі әсерлі дизайнмен ерекшеленеді: үлкен радиатор торы мен екі қабатты оптика, Т-пішінді ДХО элементтері. Кузов силуэті классикалық. Артқы жағы стильді монофармен және үлкен бампермен ерекшеленеді.
Модельдің габариттері: ұзындығы 4 825 мм, ені 1 870 мм, биіктігі 1 758 мм. Дөңгелек базасы – 2 830 мм, салмағы 1 675 кг. Жүк бөлімінің көлемі 418-ден 2 153 литрге дейін.

Автомобильдің бәсекелестері арасында Chery Tiggo 8 Pro Max бар, ол «Москвич 8» -ден кіші, бірақ бағасы жоғары. Отандық кроссовердің тұлғалық ерекшеліктері мен бағасы бәсекелестерге қарағанда қолайлырақ.
Салон «Москвич 8»
Кроссовердің салоны премиум материалдарымен жабдықталған, қоңыр декоративті кірістірулер назар аударады.

Виртуалды аспаптар панелі мен орталық мультимедиялық жүйе біріктірілген, ал жүргізушінің алдындағы мультируль төрт бөліктен тұрады.
Қуат блогы
«Москвич 8» 1,5 литрлік турбомотормен жабдықталған, қуаты 174 ат күші. Двигатель 7-жылдамдықты «роботпен» жұмыс істейді. Максималды жылдамдығы – 170 км/сағ, отын шығыны қалалық циклде 100 км-ге 10,7 литр, қала сыртында 7 литр, аралас циклде 8,3 литр.

Келесі Не?
Қазіргі уақытта «Москвич 8» нарыққа сенімді түрде енуде. Отандық нарықтың ерекшеліктеріне бейімделуі және бәсекелестеріне қарағанда арзан болуы жеке сатып алушылардың назарын аударатын факторлар болып табылады.
Алайда, арзан автонесие болмаған жағдайда, сатып алушылардың қызығушылығын арттыру үшін төмендету қажет болар. Әйтпесе, әлеуетті бәсекелестермен бағалық айырмашылықты сақтау қиын болады.