Старт/стоп жүйесі: жанармай үнемдеу мен экологиялық мәселелер
Көліктегі «Старт/стоп» жүйесі туралы пікірлер

Іштен жанатын қозғалтқышы бар көліктердің иелері бензинді үнемдеуге және атмосфераға шығатын газдарды азайтуға мүмкіндік беретін «Старт/стоп» технологиясы 20 жылдан астам уақыт бойы автоөндірушілер арасында кеңінен пайдаланып келеді. Дегенмен, бұл функцияны қолдамайтындар саны да аз емес.
Сондай жандардың бірі – Қоршаған ортаны қорғау агенттігінің (EPA) жаңа жетекшісі Ли Зелдин. Ол «Старт/стоп» жүйесін тіпті жоюды мақсат етіп қойған. Ли Зелдин технологияның ел бойынша жексұрын болып саналатынын, оны автокомпаниялардың экологиялық жетістіктері ретінде қарастыруға болмайтынын айтты.
Start/stop technology: where your car dies at every red light so companies get a climate participation trophy. EPA approved it, and everyone hates it, so we’re fixing it. https://t.co/Fh1rcfsJPh
— Lee Zeldin (@epaleezeldin) May 12, 2025
Бірқатар БАҚ Зелдиннің бұл шешімін сынға алды, себебі ол экология саласында тәжірибесі жоқ және табиғатты қорғау ұйымдарында қызмет атқармаған. Оның бұл қадамы автомобиль өнеркәсібінің жекелеген аспектілеріне түсініксіздігіне куә болуда.
«Старт/стоп» жүйесінің артықшылықтары мен кемшіліктері
- Артықшылықтары:
- Отынды үнемдеу.
- Атмосфераға шығатын зиянды газдардың көлемін азайту.
- Көлік қозғала бермеген кезде моторды өшіру арқылы ұзақ мерзімді тиімділік.
- Кемшіліктері:
- Көп пайдаланушылар үшін ыңғайсыздық.
- Техникалық ақауларға әкеп соғуы мүмкін.
- Кейбір жүргізушілер үшін стресстік фактор.
«Старт/стоп» жүйесіне қатысты пікірталас жалғасуда. Ли Зелдиннің ұсынысы мен оның артында тұрған пікірлер автокөліктердің болашағына әсер етуі мүмкін. Технологияның артықшылықтары мен кемшіліктері, әрине, ескерілуі керек.