Renault-ның кетуі Lada-ға қалай әсер етті?

Автопромдағы өзгерістер және өндірістің жаңа кезеңі

👁️ 8
Сурет: kolesa.kz

Көрші елдегі интернет алаңдарының бірінде Сергей Ильинский, Renault-мен серіктестіктің Lada-ның дамуына кері әсері бар екендігін айтып, қызу талқылануда. Ресейдегі Renault концерні арзан марка саналғандықтан, француз модельдерімен бәсекелес болмау үшін жаңартулар жасалмаған. Ал экспорттық мүмкіндіктер экспорттық Dacia саудасына кедергі болмауы үшін шектелді.

Ильинскийдің пікіріне қоғамның реакциясы оның шындыққа сай еместігін көрсетіп отыр. «Автоград» паблигі 2022 жылы Lada Vesta-ны жаңартқанда, шетелдік серіктестіктің көмегімен көліктің электроникасы мен жабдықтары, соның ішінде жарықдиодты оптика және жұмсақ панельдер қосылғанын атап өтті. Renault болмаса, зауыттың мақтанышына айналған «Искра» ешқашан шықпас еді. Көптеген компоненттер бұрыннан бар, бірақ сапасы нашар деген пікірлері қоғамда кең таралып жатыр.

Локализация: жаңа мәселелер мен пікірталастар

Локализация деңгейі туралы да біраз пікірталас жүріп жатыр. НАМИ сарапшысы Александр Горчаков Granta-ның локализация деңгейі небәрі 45.7% екенін мәлімдеген. Бұл мәлімдеме жанжал туғызды, осылайша бұрын АВТОВАЗ-да қызмет еткен KhaDm есімді блогер сарапшылардың назарын аударды. Ол Renault-ның кеткенінен кейін Lada көліктеріндегі жергілікті компоненттердің санының артқанын растады, бірақ базалық бекіткіштер мен басқа да компоненттердің көпшілігінің Қытай, Үндістан, Вьетнам, Корея және Пәкістаннан алынатынын айтып өтті.

  • Сергей Ильинскийдің пікірі
  • Ренодолардың әсері мен жабдықтардың сапасы
  • Локализация проблемалары мен шетелдік компоненттер

Қорытынды ойлар

Автопромдағы өзгерістер Lada-ның болашағына жаңа сұрақтар туындатады. Renault-ның кетуі, ең алдымен, өндіріс пен технологияларды жаңарту қажеттілігін көрсетеді. Бұл да күрделі, әрі ұзақ процесс болуы сөзсіз.