Huawei мен Xiaomi арасындағы автокөлік бәсекелестігі

Huawei мен Xiaomi автомобиль нарығында бәсекелестікті арттыруда.

👁️ 9
Сурет: google

Huawei мен Xiaomi арасындағы ұзаққа созылған бәсекелестік смартфон нарығынан автокөлік секторына көшті. Huawei-дің бас директоры Ричард Ю Xiaomi автокөліктері өз өнімдерінен еңсесін төмендеткенін мәлімдеді.

Xiaomi мен Huawei автокөлік бизнесін әртүрлі тәсілдермен жүргізеді. Xiaomi өз брендінің шеңберінде автокөліктер шығаруды бастады, ал Huawei жетекші өндірушілермен ынтымақтастықта бірлескен брендтерді құруға басымдық береді. Huawei, "ақылды" жүйелер мен дизайн-кодтарды қамтамасыз ете отырып, өндіріс пен жинақтау мәселелерімен айналыспайды.

Huawei-дің бірегей тәсіліне байланысты қазір төрт брендке ие: Luxeed (Chery-пен бірлескен), Aito (Seres), Stelato (BAIC) және Maextro (JAC). Осы автокөліктерді Huawei-дің HIMA (Harmony Intelligent Mobility Alliance) деп аталатын сату желісі арқылы сатып алуға болады. Huawei моделдерінің бағасы 0,23-1,02 миллион юань аралығында.

Huawei бас директорының пікірлері

Шэньчжэньдегі автосалонда өткен іс-шарада Ричард Ю индустриядағы теріс трендке назар аударды. Оның айтуынша, басқа индустриядан келген компания Қытайда тек бір модель шығарып, жаппай сатылымдарға жетті. Оның айтуынша, мұның себептері мықты маркетинг пен бренд имиджі.

Huawei басшысы Ричард Ю
Huawei басшысы Ричард Ю

Ричард Ю, Huawei автокөліктері брендіне қарағанда жоғары өнімділік пен сапаға ие екенін атап өтті, ал атаусыз брендтің сатылымдары болмағанын мәлімдеді.

Xiaomi компанясы мұны қаперге алғандай. Компания президенті Лу Вэйбин, ресми Weibo парақшасында, SU7 седаны мен жақында шығатын YU7 кроссоверіне назар аударудың жоғары өнімді сипаттамаларына байланысты екенін айтты. Оның пікірінше, компанияның табысы ерекше құндылықтар, бизнес модельдері мен методологиясында жатыр.

Huawei мен Xiaomi арасындағы бәсекелестік

Ричард Юның пессимистік пікіріге қарамастан, Қытайдағы жаңа автокөліктердің тіркеу статистикасы Huawei мен Xiaomi шамамен тең дәрежеде екенін көрсетеді. 2025 жылдың алғашқы бес айында Қытайда 146,8 мың HIMA және 132,4 мың Xiaomi көлігі тіркелді.

Xiaomi мен Huawei автокөліктері
Xiaomi мен Huawei автокөліктері

Huawei-дің бәсекелесінен сатылым бойынша артта қалмайтыны туралы ақпараттар бар. Алайда, Xiaomi-дің өндірістік қуаттылығы басты "тежегіш" болып отыр. Мысалы, SU7 седанына 150 мың тапсырыс бар және оның күту уақыты рекордтық 50 аптаға дейін жетеді.

Компанияның екінші өндірістік орталығын іске қосу кейін нақты сатылымдарының артуы күтілуде. 2025 жылы компания 450 мың көлік сатуды жоспарлап отыр, ал жыл сайын бұл көрсеткіштің артуына көзделуде.

Xiaomi YU7 кроссовері
Xiaomi YU7 кроссовері

Huawei жақында HIMA отбасына SAIC-пен жаңа бренд енгізуді жоспарлауда, ол 150-220 мың юань бағасындағы қолжетімді модельдерді өндіреді. Соңдықтан, Huawei-дің Xiaomi-мен бәсекелесу мүмкіндіктері әлі де сақталған.