Tesla-ның жаңартылған модельдері клиенттерді разы етпей отыр

Брендтің флагмандық модельдері — Model S пен Model X жаңарғанымен, тұтынушылардың үміттері толықтай ақталмады. InsideEVs басылымы өзгерістердің көп еместігін атап өтіп, Tesla-ға наразы клиенттер санының артқанын мәлімдеді.
Клиенттер Tesla модельдеріне қуаттау процесін тездететін 800 вольттық архитектураны орнатуды, көліктің жүріс қорының артатындығын және жаңа озық функциялардың қосылуын күтті. Алайда, компания шасси мен салондағы шуды аздап жақсартып, Model S-тің жүріс қорын 8 мильге (12 км) ұлғайтумен шектелді. Соған қарамастан, электрокарлардың бағасы 5 мың доллар (2.5 млн теңге) көтерілді.
Tesla көліктерінде айтылатын жаңалықтардың болмауы, жүргізушілерді Lucid және Rivian сияқты басқа брендтерге бет бұруға ынталандыруда. Сонымен қатар, Kia EV9 мен Ioniq 9 модельдерін таңдап жүргендер де бар.
2020 жылы Илон Маск Model S-тің 400 миль (644 км) жүріс қорын индустрия үшін үлкен жетістік деп атаған болатын. Бес жылдан кейін оның мүмкіндігі 410 мильге дейін арттырылған.
Журналистер Tesla-ның осы сегменттегі флагмандарының ескіргенін және өндірістің көптен бері әдеттегі іс-әрекетке айналғанын атап өтті. Компания басшысы жалпы саудада үлесі тым аз екендігін атап, қазіргі заманғы электромобильдер арасындағы бәсекелестікке назар аударды.
Салыстырмалы модельдер
- Lucid
- Rivian
- Kia EV9
- Ioniq 9
Tesla-ның жаңартулары клиенттердің барлық үміттерін ақтамаса да, электромобильдер нарығының бәсекелестігі күннен-күнге өсіп келеді. Сондықтан, Tesla өзінің флагмандық модельдерін жаңғырту жолында көп жұмыс атқаруы тиіс.
Алдында көрсетілген ескірген флагмандар, Tesla-ның болашағына нұқсан келтірмеу үшін нарық талаптарына жауап бере алуы керек.







