Geely Galaxy A7 EM-i: Жаңа гибридті седанның премьерасы
Geely автосалондарында Galaxy A7 EM-i гибридті седаны таныстырылды.

Гибридті Galaxy A7 EM-i седандары Қытайдағы Geely автосалондарында көріне бастады. Дегенмен, бұл тек көрме үлгілері, себебі модельдің ресми сатылымы 2025 жылдың үшінші тоқсанында басталады.
Автомобильдің премьерасы жақында өтті. Galaxy A7 EM-i – GEA платформациясына негізделген бірінші бензин-электрлік үш көлемді модель. Бағалар әлі жарияланбаған, бірақ қытайлық БАҚ 100-130 мың юань аралығында бағаланады деген болжам бар. Осылайша, модель Geely желісінде Galaxy L6 мен Starshine 8 седандары арасында орналастырылады. Ал оның негізгі бәсекелестері BYD Seal 06 DM-i мен BYD Qin L болады.
Бұл қандай автомобиль
Geely Galaxy A7 EM-i брендтің корпоративтік стилінде орындалған. Жаңа үлгінің алдыңғы бөлімі агрессивті дизайнмен ерекшеленеді, монооптикамен жабдықталған. Дәстүрлі радиатор торы жоқ, орнына алдыңғы бампермен біріктірілген «жабық» панель бар. Ол бамперде күрделі формадағы матовая декоративті элементтермен безендірілген.

Профиль седандарға тән. Мұнда спорттық элементтер жоқ, бірақ классикалық үш көлемді автомобилдің魅力і бар. Есік тұтқалары мен кері көрініс айнасы дәстүрлі. Көп спицалық дөңгелектер 19 дюймдік дискілермен жабдықталған.

Арғы жағы монофонармен, осы отбасына тән элементпен безендірілген. Үлкен багажхана қақпағында мемлекеттік номер бар. Артқы бампер шығару жүйесінің түтікшелерімен жабдықталмаған, бірақ хромдалған декоративті сызықпен ұсынылған.
Габариттері: ұзындығы 4 918 мм, ені 1 905 мм және биіктігі 1 495 мм. Дөңгелек базасы – 2 845 мм.
Ішкі безендіру

Автомобильдің салоны қарапайым, бірақ қызықты элементтермен безендірілген. Алдыңғы панельде көптеген хромдалған декоративті элементтер бар. Барлық функцияларды басқару 15,4 дюймдік орталық мультимедиялық жүйе арқылы жүзеге асырылады. Оның астында ауа ағынының дефлекторлары, сымсыз зарядтау үшін екі ұя, кейбір функцияларды басқару үшін физикалық батырмалар, жылжыту режимдерінің таңдау селекторы, екі стақан ұстағыш және зат сақтау жәшігі бар тірек бар.

Жүргізуші алдында екі спицалық мультируль және виртуалды 12,3 дюймдік аспаптар панелі, сонымен қатар проекциялық дисплей орнатылған. Аудио жүйесі 16 динамиктен тұрады, ал багаж бөлімінің көлемін арттыру үшін артқы отырғыш қатарын бүгумен 535-тен 988 литрге дейін ұлғайтуға болады.
Техникалық бөлім

Жоғарыда атап өткендей – Geely Galaxy A7 EM-i GEA платформасына негізделген алғашқы гибридті седан. EM AI Super Hybrid 2.0 жүйесінің күштік құрылымы, бұған дейін Leishen немесе NordThor Hybrid 2.0 деп аталатын, 1,5 литрлік BHE15-BFN қозғалтқышынан (жылулық КПД 47,26%) және электр қозғалтқышынан тұрады. Қуат – 238 ат күші. 100 км/сағатқа дейінгі жылдамдығына жету 7,1 секундты алады. Максималды жылдамдық – 190 км/сағат. Отын шығыны 100 км жолға 2,67 литрді құрайды.

Сай баста три батарея бар: қуаттылығы 8,5, 18,4 және 18,99 кВт·сағат. Нұсқаға байланысты электр қуатында жүріс диапазоны бір зарядпен 55, 70, 120 немесе 150 км құрауы мүмкін. Бірақ гибридті режимде жоғарғы комплектациялар 2 100 км жүріс жасауға мүмкіндік береді.

Бұл седан Galaxy желісінде жаңа отбасын ашады, бұл жолы A литерінен басталады. Geely Galaxy ішінде L және E индекстерімен модельдер болғанын еске саламыз. Біріншілері тек гибридтер болса, екіншілері – электрлі автобустар.

Енді барлығы араласып кетті, өйткені Starship 7, Starshine 8, M9 атауларымен жаңа үлгілер қосылды. Тіпті LEVC L380 минивэні де Galaxy отбасының құрамына кірді. Бұл тәсіл BYD стратегиясын еске түсіреді, онда модельдер тізбесі логикалық тұрғыдан қалыптаспаған, тұтынушыларды шатастырып жіберуі мүмкін.