Жаңа Aito M8 кроссовері: күтпеген дебют алдында

2025 жылы таныстырылатын Aito M8 кроссоверінің жаңалықтары.

👁️ 63
Сурет: google

Жаңа Aito M8 кроссовері күтпеген жерден қарлы тауларда сынақтан өткізу кезінде түсірілген. Жаңалықтың ресми дебюті 2025 жылдың басында болады деп күтілуде.

Не өзгерді

Қызықтысы, қытайлық әлеуметтік желілерде күзде жаңа көліктің сыртқы келбеті бойынша патент пайда болып, корпоративтік дизайнынан ауытқуы туралы қорытынды жасауға мүмкіндік берген. Алдыңғы бөлігі ерекше екі қабатты оптикамен жабдықталған, ол тұйық фигураға орналасқан. Ал артық бөлігі Li Auto өнімдеріне ұқсас.

Десек те, жаңа фотосуреттерде M8 алдыңғы бөлігі Aito M9-ға ұқсас, марка үшін дәстүрлі болып шыққанын көрсетуге мүмкіндік берді. Көлікте төбесінде лидар және «жартылай жасырулы» есік тұтқалары қолдың дұрыс ұстауынан ауытқып орналасқан. Артқы көрініс айналар дәстүрлі және есік жақтауларына орнатылған. Дөңгелектер көп спицден тұрады. Ал артқы жағындағы үздіксіз шам Li Auto стилистикасын еске салады.

Aito M8: Қандай ақпарат бар

Сарапшылардың пікірінше, Aito M8, 5 230 мм ұзындық, 1 999 мм ен және 1 800 мм биіктігі бар M9-дан сәл кіші болмақ. Дөңгелек базасы – 3 110 мм.

Aito M8 кроссовері қыс кезіндегі түсірілім
Aito M8 кроссовері қыс кезіндегі түсірілім

Техникалық бөлігі де Aito M9-дан біршама ерекшеленетін болады, ол толық электрмен не сериялық-гибридті болуы мүмкін.

Алғашқы жағдайда кроссовер Huawei өндірушісінің екі электромоторымен жабдықталады. Олардың индекстері – YS210XYA03 және TZ210XYA03. Жалпы қуаты – 530 а.к. және 673 Нм айналмалы момент. 100 км/сағ жылдамдыққа қос есе 4,3 секундта жетеді. Максималды жылдамдық электроникамен 200 км/сағатпен шектелген. 100 кВт·сағ батарея 630 км-ді бір зарядта жүруге мүмкіндік береді.

Сериялық-гибридті Aito M9-да 1,5 литрлік H15RT турбомоторы бар, оның қуаты 152 а.к. мен 205 Нм айналмалы момент. Ол тікелей дөңгелектермен байланысты емес және батареяны зарядтауға арналған генератор болып табылады.

Қозғалыс үшін екі Huawei CYS210XY0P1 және CTZ196XY0P4 электродвигателі жауап береді. Олардың жалпы қуаты 496 а.к. және 675 Нм айналмалы моментті құрайды. Алғашқы «жүздікке» 4,9 секундта жетеді. Максималды жылдамдық 200 км/сағатта шектелген. 42 кВт·сағ батарея таза электрмен 225 км-ге дейін жүруге мүмкіндік береді. Гибридтік режимде бұл көрсеткіш CLTC әдістемесі бойынша 1 362 км-ге дейін айтарлықтай артады.

Aito M9 кроссовері профильден
Aito M9 кроссовері профильден

Aito M8-дің де гибридті және толық электрлік нұсқада қолжетімді болатыны болжануда, алайда оның қуаттылығы флагман M9-дан сәл төмен болуы тиіс.

Ненің артынан

Бүгінгі таңда бренд үш кроссовермен ұсынылған: Aito M5, M7 және M9. Біріншісі Қытай нарығында 249 800-ден 309 800 юаньға дейін, екіншісі 249 800-ден 329 800 юаньға дейін, ал үшіншісі 469 800-ден 569 800 юаньға дейін бағаланады. Жаңа Aito M8-дің 310-нан 470 мың юаньға дейінгі жол талғамайтын көліктер сегментіндегі нарықтық орынды иеленетіні ықтимал.

Көрініп тұр, Aito M8-дің дебюті жақын арада өтеді. Осы кроссовердің пайда болуымен марка сегментте қатысуын арттыруға және Li Auto бәсекелесіне неғұрлым тығыз бәсекелесуге мүмкіндік алады.