Польшадағы электромобильдер өндірісіндегі өзгерістер

Польшада электромобиль өндірісі тоқтатылады, себеп - салық саясатының өзгеруі.

👁️ 43
Сурет: google

Қытай жеккөргіш емес, бірақ оның жадында ұзақ уақыт сақталады. Қытайда өткен күзде қытайлық электромобильдерге салықты көтеруге дауыс берген еуропалық мемлекеттердің аттарын жақсы记аттады. "Қара тізімде" Польша тұр.

Тыхы қаласы өз дауысын үлкен жаңалықпен білдірді

Силезия воеводствосында Тыхы деген қала бар. Ол ерекше ештеңе емес, бірақ біз үшін қызықты болып табылатын автомобиль зауыты 1971 жылы құрылып, осы жарты ғасыр бойы Fiat маркалы кішкентай автомобильдер шығарды. Кеше зауытта той болды - 13 миллионшы автомобильдің өндірісімен аяқталды. 2600 қызметкер үшін, бұдан бұрын Fiat Auto Poland-қа жататын, қазіргі уақытта Stellantis концерніне иелік ететін зауыт үшін бұл үлкен оқиға. 2024 жылғы қорытындылар бойынша мұнда 224 мыңнан астам машина жиналды, бұл зауыттың Польша автомобиль өнеркәсібіндегі маңызды рөлін растады.

Юбилейлі модель - жарқын қызғылт-сары Fiat 600 Hybrid. Қазіргі уақытта жергілікті конвейерден Jeep Avenger, Fiat 600 және Alfa Romeo Junior маркалары шығып жатыр, олар электрлік немесе гибридті нұсқамен қолжетімді. Мұның бәрі B-SUV деп аталатын модельдер. Жарты жыл бұрын Тыхыда дизельді Fiat 500 жинаған, бірақ маусым айында оларға еуропалық "жасылдар" тиісті салық тексеруін жүргізді, нәтижесінде жобаны тоқтату керек болды. Fiat 500 өндірістік желісін тоқтатуға болмайтындығы мәлім, тым қымбат. Итальяндық шағын автомобильдің орнын басқа "қысқа" - қытайлық Leapmotor T03 электромобилі басты. Stellantis өкілдерінің айтуы бойынша, SKD режимінде бірінші үлгілердің жиналуы (машинокомплекттер Қытайдан жеткізілді) ешқандай қиындықсыз өтті.

Сіз, бәлкім, сіздің айтылғаныңыздың Leapmotor үлкенімен не байланысы бар деп сұрауыңыз мүмкін? Барлығы өте оңай: өткен жылы Stellantis Leapmotor-мен бірлескен кәсіпорын құрды, қытайлық электромобильдерді Қытайдан тыс сату үшін. Амбициялық мақсаттар жарияланды - 2030 жылға қарай 500,000 көлік сату деңгейіне жету, Leapmotor электр автомобильlarının Еуропа Одағында сатылуы 2025 жылға жоспарланды. Осылайша, әлемдегі автомобиль өндірісінде алғаш рет ірі батыс автомобиль концерні қытай компаниясымен бизнесті дамытпай, Азия көліктерін халықаралық нарықта жылжытуды мақсат еткен бірлескен кәсіпорын ұйымдастырады.

Екінші автокөлік сізге артық болады

Leapmotor T03 бүйірден көрінісі
Leapmotor T03 бүйірден көрінісі

Leapmotor T03 фактілі Fiat 500-дің өлшемдеріне толық сәйкес келеді, ол Тыхыда соңғы уақытта шығарылған. Оның ұзындығы 3,6 метр, биіктігі 1,6 метр және дөңгелек базасы 2,4 метр. Автомобилде екі жұп есік бар. Салонда ақпараттық-қызықтур жүйесінің 10,1 дюймдік дисплейі мен аспаптар комбинациясының 8 дюймдік экраны бар.

Еуропа нарығына арналған T03 нұсқасы 95 ат күшіне ие электр моторымен жабдықталған. Өндірушінің мәлімдеуінше, машина WLTP циклі бойынша 265 км жүреді, ал бұл оны бәсекелестердің жетекші мини автомобилдерімен қатар қояды. Алайда, бұл тек үлкен жолдың басы. Leapmotor маркасымен Еуропада одан да үлкен хэтчбек пен кроссоверлер ұсынылуы тиіс. ТParis автосалондарында 2024 жылы таныстырылған B10 автомобилі Leapmotor T03-пен бірігіп Польша зауытында өндірілетін еді. Электр кроссовері сол уақытта Еуропа мен Қытай арасындағы ынтымақтастықтың символикалық жетістігі ретінде қабылданған, ал оның Польшада өндірісі осы жетістік дәлелі болар еді.

Кроссовер Leapmotor B10 бүйірден көрінісі Париж автосалон
Кроссовер Leapmotor B10 бүйірден көрінісі Париж автосалон

Бұл мәселе бойынша қажетті келісімдер жасалған, бірақ саясат кедергі келтірді. Польша, біз басында айтқанымыздай, Қытайлық электромобильдер импортына салық көтеру туралы Еуропалық Одақтың шешімін қолдады. Қытай бұл жағдайды бірден қабылдады - Stellantis пен Leapmotor екінші электр моделін Тыхыдағы Stellantis зауытында шығарудың жоспарларынан бас тартты. Инвестициялар тоқтатылғаны туралы ақпарат Польша инвестициялар мен сауда агенттігімен расталды. Ал Польша ұлттық намысқа нұқсан жетізу үшін, серіктестер Leapmotor B10 моделін Германиядағы Stellantis зауытында шығару мүмкіндігін жариялады.

Жоба қай елдерге берілетін болады

Германия бұқаралық ақпарат құралдары, дәл Германия, мұндай жағдайдың дамуына ерекше қызығушылық танытуы мүмкін, өйткені ФРГ Қытайлық электромобильдерге ЕО салықтарын енгізуге дауыс бермеген 5 мемлекеттен (Венгрия, Мальта, Словения және Словакия) бірі болды. Сонымен қатар, Германияда Stellantis концерніне тиесілі 3 автомобиль зауыты жұмыс істейді, бұл инвесторлар үшін, сөзсіз, артықшылық болуы мүмкін.

BYD Europe фабрикасы Венгрияда
BYD Europe фабрикасы Венгрияда

Рынок сарапшылары Stellantis-тің қолайлы іскерлік климатымен елдер іздестіріп жатқанын хабарлайды. Германияға бәсекелестік көрсетуге Словакия даяр - ол, біз жоғарыда айтқандай, қосымша салықтар енгізуге қарсы шықты. Жергілікті Брнава зауыты, жақында электромобильдер өндірісі үшін жаңартылған, Германия зауыттары үшін ауыр бәсекелес болуы мүмкін. Арнайы премьер-министр Роберт Фицоның Қытайға жасаған соңғы сапарынан кейін, онда ол президент Си Цзиньпинмен автомобиль зауытының дамуы туралы келіссөздер жүргізді. Словакия тек Еуропа Одағының Қытайлық электромобильдерге салықтарына қарсы шығып қана қоймай, сонымен қатар автомобиль бағытында Қытаймен ынтымақтастықты жалғастыру ниетін білдірді. Словакияда өндірілген көліктің бір бөлігі уже Қытай нарығына жеткізілуде.

Еуропалық бұқаралық ақпарат құралдары, Пекиннің шешімі Еуропаға емес, нақты Польшаға бағытталатынын атап өтеді. Сондықтан Stellantis концерні нарықта қалу үшін басқа елдерде энергия мен жұмыс күшінің жоғары шығындарын қабылдауға дайын.