Алматыдағы экологияға әсер ететін қоғамдық көлік мәселесі

Қаланың экологиялық жағдайы мен қоғамдық көлік саясаты

👁️ 16
Сурет: kolesa.kz

Мәслихаттың кезектен тыс XXVII сессиясында депутаттар экология мәселесін қайта көтерді. Қалалық мобилділік басқармасы қала маңындағы 23 бағытқа қоғамдық көлік жүргізуді жоспарлап отырғанын хабарлады. Депутаттар қосымша маршруттар экологияны қазіргіден нашарлатып жібермеуі керек екенін ескертті.

Биылдан бастап біртіндеп газға көшеміз деген биліктің мәлімдемесіне сәйкес, облыста газ құятын бекеттердің жоқтығы алаңдаушылық тудырады. Қалада тек жеті станция бар, ал қала сыртында мүлде кездеспейді. Бұл мәселені облыспен бірлесіп шешуге тырысып жатырмыз, — деді ҚМБ басшысы Сағындық Телібаев.

Қоғамдық көлік пен экология

Оңтүстік астана әкімінің орынбасары Асқар Әмрин 2026-2027 жылдары мұнда дизельді автобус қалмайтынын хабарлады. С.Телібаев қала маңындағы елді мекендерге ұзын автобус неге жүрмейтінін түсіндірді: ауылды жердегі инфрақұрылым 12 метрлік машинаға арналмаған, олар тар көшеде маневр жасай алмайды.

Дизельді автобустармен қоштасу

Жергілікті билік дизельді автобуспен қоштасу идеясын бұрыннан көтеріп келсе де, әкімдік мегаполисте тек қоршаған ортаға зиянын тигізбейтін қоғамдық көлік жүреді деп бірнеше мәрте уәде берген. Алайда шенділер мен кәсіпкерлер дизельді көліктерді сатып алып, олардың Еуро-5 стандартына сай екенін айтып ақталады.

Алматы әлемдегі ең лас қалалардың бірі саналады: биыл 14 қаңтарда IQAir рейтингінде бірінші орынға жайғасты. Мамандар бұл жағдайға машиналарды, соның ішінде қоғамдық көлікті кінәлайды.

Электробустардың ролі

Биыл қаңтарда әкімдік 14 данасы Golden Dragon электробусын сатып алды, алдағы уақытта қалаға мұндай машинаның тағы 60-ы келеді. Бұл жоба экологияны жақсартуға жасаған қадамдардың бірі болып табылады.