Автокөліктер мен нарық: Жаңа өзгерістерге дайын болу керек
Соңғы оқиғалар контекстінде автокөлік нарығындағы жағдай мен бағалар

Интернетте танымал соңғы оқиғалардың аясында «Олар жақында оралады» деген қауесеттер тарап жатыр. Адамдардың болашақтағы оң өзгерістерге сенгісі келетіні түсінікті. Мәселені тереңірек талдап көрейік.
Бағалардың өзгерісі
Бұрынғы бағалар қайта оралмайды. Көп адамдар жапон, еуропа және корея машиналарын «қытайларға» қарағанда сапалы деп санайды. Демек, олардың бағасы да жоғары болады. Қытайдан келетін автокөліктердің бағасын кейінгі үш жылдағы нарық трансформациясымен салыстырып, біз неге дайын болуымыз керек екенін ойлану қажет. Әсіресе, интернет-форумдарда жарияланған пікірлердің шын мәнінде нарықтағы сұранысқа әсер етпейтіні анық.
Инфляцияның әсері
Инфляция әлем бойынша көптеген өзгерістердің себепшісі болды. Мысалы, Hyundai Elantra Кореяда 1,3 миллион юаньға, ал Volkswagen Tiguan Германияда 3,6 миллион юаньнан басталады. Оған утильсбор, кедендік рәсімдеу, жеткізу және сатушының маржасы қосылады. Нәтижесінде, көлік бағалары қалайша қалыптасатынын қайта бағалау қажет.
Нарықтағы бәсекелестік
Кейбір өндірушілер, нарықтық бәсекелестік белгіленсе, сәтті жоспарлар құра алады. Бірақ, нарықтағы өзгерістер жеткілікті түрде үлкен бәсекелестік туғыза ала ма? Көпшілігі бүгінгі күні де Қытайдан көлік сатып алуға жақындап отырған жоқ. Мысалы, таныстарымның ішінде өткен үш жылда бір ғана адам жаңа «қытайлық» көлік сатып алды. Көпшілігі ескі автокөліктерімен келісімді түрде кете беруде.
Брэндтің беделі
Әлемдік брендтердің автокөліктері қайтадан нарықта шешуші рөл ойнай ала ма? Көптеген қалыптасқан брендтер Қытайлық маркалармен бәсекелесуді бастауға әзір болуы тиіс. Алайда, көптеген елдерде оларды алмастыру оңай болмас.
