Geely Monjaro кроссовері мен қауіпсіздік жастықшаларының жұмыс істемеуі
Geely Monjaro кроссоверінің ЖКО кезінде қауіпсіздік жастықшалары ашылмады

Geely компаниясының өкілдігі Monjaro кроссоверінің қатысуымен болған ЖКО-ға ресми пікір берді. Автокөлік бұланмен соқтығысып, қауіпсіздік жастықшалары ашылмаған.
Оқиғаның басталуы
Geely Monjaro кроссоверінің бұланмен соқтығысуы туралы Mash басылымы хабарлады. Жүргізуші автожолмен 90 км/сағат жылдамдықпен келе жатқанда, жолға күтпеген жерден шыққан жануардан қашып кете алмаған. ЖКО нәтижесінде көліктің алдыңғы бөлігіне қатты зақым келген, ал қауіпсіздік жастықшалары жұмыс істемеген.
Көлік иесі Geely компаниясының өкілдігіне қауіпсіздік жастықшаларының неге ашылмағаны туралы пікір білдіруін сұраған. Mash басылымының хабарлауынша, оған стандартты жауап келген, ал сараптама жүргізу өтініші еленбеген.
Сол күні жаңалықтар басылымы бұл жағдайды өз стилінде жеткізді. Заголовокта «Бұрынғы қытайлық Geely Monjaro кроссоверлері соқтығыс кезінде қауіпсіздік жастықшалары жұмыс істемейді» деп жазылған.
Geely компаниясының жауабы
Geely компаниясы жағдаймен мұқият танысқанын және әрбір жол-көлік оқиғасының ерекше екенін атап өтті. Зақымдардың сипаты қауіпсіздік жастықшаларының жұмыс істеуіне әсер етуі мүмкін.
– Автомобильдердің қауіпсіздік деңгейі барлық заманауи сертификаттау талаптарына сай келеді, тіпті одан жоғары. Geely инженерлері көптеген ЖКО сценарийлерін моделдейді және сынақтан өткізеді, – делінген ресми хабарламада.
ЖКО сценарийінде пассивті қауіпсіздік элементтері мен жүйелері пайдаланылады. Мысалы, автомобильдің корпусында бағдарламаланған деформация нәтижесінде көп мөлшердегі кинетикалық энергия сіңіріледі, ал жастықшалар адамдарды қорғай отырып, зиян тигізбеуі үшін ашылады.

Geely өкілдері соқтығысқан автомобильдің жүргізушісі мен жолаушыларының аса ауыр жарақат алмамағаны туралы мәлімет берді. Бұл жағдай автомобильдің жақсы жұмыс істегенін білдіреді.
Сонымен қатар, Geely Monjaro параллель импорт арқылы сатып алынғаны белгілі болды.
– Кроссовер параллель импорт арқылы сатып алынғанын атап өту маңызды. Техникалық жағынан, мұндай модельдер ресми жеткізілетіндерден елеулі түрде ерекшеленуі мүмкін. Сондықтан Geely Motors олардың қауіпсіздік талаптарына сәйкестігін қамтамасыз етпейді, – деп мәлімдеді компания.
Сарапшы пікірі
«За рулем» журналының бас редакторы Максим Кадаков өз пікірін білдірді. Сарапшы Geely-дің Monjaro үшін жауап бермейтіндігін, себебі ол ресми емес арналар арқылы жеткізілгенін айтты.
– Бұл машинаға не болған? Ол жаңа ма? Қолданылған ба? Қауіпсіздік жастықшалары физикалық тұрғыда бар ма? Техникалық тұрғыдан көптеген ерекшеліктер бар, және кейбір ЖКО түрлерінің нәтижесінде жастықшалар жұмыс істемеуі мүмкін, – деді Максим Кадаков.
Сондай-ақ, ол кроссовердің "кривой" русификациясынан кейін кейбір датчиктердің істен шыққаны туралы ақпарат бар екенін атап өтті. Көптеген сатып алушылар бұл тәуекелдерді қабылдайды, бірақ машиналардың ресми түрлерінен арзан болатынын айтты. Соның нәтижесінде сараптама жүргізуден бас тартылды.

ЖКО кезінде автомобильдің электроникасы көптеген параметрді, соның ішінде машина жылдамдығын, соққының күшін және адамның қауіпсіздік белдігінің тағылуын талдайтынын ескеру қажет. Сондықтан, бұл жағдайда қауіпсіздік жастықшаларының іске қосылмауы мүмкін.