Ақтөбеде H&M Дүкені Ашылды: Сән және Стиль Сүйерлерге Жаңа Мүмкіндік

H&M брендінің жаңа дүкені Ақтөбеде ашылып, сәнқойларға қолжетімді болды.

👁️ 17
Сурет: aktobetimes.kz

Ақтөбелік тұрғындар әлемдік сән бренді H&M-нің киімдерін сатып алуға мүмкіндік алды. Стиль мен жайлылықты бағалайтындардың нағыз рая на ТРЦ Keruen City-нің бірінші қабатында ашылды, хабарлайды Актобе Таймс. 28 наурыздан бастап актюбиндік сәнқойлар өздеріне керемет, сөзсіз, тамаша киімдерді сатып алуға мүмкіндік алады. «Актобе Таймс» газетінің тілшісіне жаңа бутикті алғашқы болып көруге мүмкіндік туды, және мен сіздерге сатып алушылардың көздері шын мәнінде таң қалатынын айтсам, қателеспеймін. Себебі, тек бір қараған кезде, мына киімдер туралы тек бір ғана ой келеді: «Барлығын сатып алғым келеді!» Мұнда заманауи үлгілер, талғамға және түсқа қатысты әр түрлі таңдау бар, ал бағалары өте қолжетімді. Бохо стильінен кэжуалға дейін, мәңгі классикадан спорттық стильге дейін – H&M-де әркім өзіне ұнайтын киімді таба алады. Сондай-ақ, сәнді және стильді киіну мүмкіндігі ерлерге, әйелдерге және балаларға да арналған. Мұнда жинақтар барлыққа арналған, әркімнің талғамына сай. Әрине, «бір рет көру керек» деген сөзді айтарсыз, және сіз дұрыс боларсыз. Сондықтан уақытты жоғалтпай, Keruen City-нің бірінші қабатына (орталық кірістің сол жағында) ең жақсы көктемгі саудаңызға шығыңыз. Дүкеннің ашылуына орай алғашқы 100 сатып алушы H&M-нен кез келген сатып алу үшін 20 000 теңгелік сыйлық карталарына ие болды. Бұл сән бренді өкілдері әзірлеген жағымды тосынсый.

Айта кетсек, сәуір айында актюбиндіктер үшін H&M-нің тарихындағы ең жақсы коллекция – «Көктем – Жаз – 2025» ұсынылатын болады. Оған элегантты, ағып тұрған сызықтар, табиғи маталар, өте әйелдік крои және тыныш түстер тән болады. Жалпы, бұл ерекше, нәзік және өте әдемі болары сөзсіз.

Ақтөбе Қазақстандағы 8-ші дүкен болып табылады. Бұрын бұл бренд Алматы, Астана, Тараз және Павлодарда ашылған болатын.

«Батыс Қазақстанда H&M-нің ашылуы, еліміздегі 8-ші дүкеніміз – біз үшін мақтаныш сәті. Клиенттеріміздің ынта-ықыласы олардың брендпен қаншалықты байланысты екендігін көрсетеді, және H&M-нің одан әрі өсіп жатқанын көру бізді қуантады. Сонымен бірге, бұл бізге сәнді көпшілікке жеткізу уәдесін орындауға мүмкіндік береді. Біз сәннің позитивті күшін барлығына қолжетімді ету үшін жұмыс істеп жатырмыз»
- деп түсіндірді Х&М-нің Шығыс Еуропа бойынша аймақтық менеджері Катаржина Немирович.

H&M-нің өнімдерін шығарудағы экологиялық жауапкершілігін атап өткен жөн. Компания көптеген жылдар бойы қоршаған ортаға зиянды азайтуға ерекше назар аударады. Мысалы, әлемдік брендтің көптеген позициялары, аксессуарлардан бастап, 100%-ға дейін қайта өңдеу мүмкіндігіне ие. Сәйкес белгілеуді жапсырмалардан көре аласыз.

Дегенмен, H&M – бұл әлемдегі сән бренді, әрі бұған ешкім талас тудырмас. Өткен жылы компания атақты дизайнерлермен серіктестігінің кезекті мерейтойын атап өтті. Осылайша, 20 жыл бұрын сәнді киімді қолжетімді бағамен сатып алу мүмкіндігі туындады.

Брендтің алғашқы серіктесі 2004 жылы Карл Лагерфельд болды. Кейін Stella McCartney, Viktor & Rolf, Roberto Cavalli, Jimmy Choo x H&M, Alexander Wang, Balmain, Kenzo, Moschino, Rabanne және әлемге әйгілі көптеген дизайнерлер мен сән үйлері мен серіктестік құрды. Бренд жаңалықтары мен басқа да ақпараттарды ресми сайт hmgroup.com сайтында, сонымен қатар Facebook және «ВКонтакте» әлеуметтік желілерінде алдын ала білу өте ыңғайлы.