Батыс Қазақстанда азық-түлік бағасы өсуде
Азық-түлік бағасының өсуі мен себебі туралы ақпарат.

Батыс Қазақстан облысы азық-түлік бағасының өсуі бойынша көшбасшылар қатарында: айына +2,6%, жылына шамамен 10%, — ұлттық статистика бюросының деректері бойынша.
2025 жылдың мамыр айында Қазақстанда азық-түлік бағасы одан әрі өсе берді. Ел бойынша орташа алғанда, азық-түлік бағасы айына 0,9%-ға, жылына 9,6%-ға көтерілді. Алайда, Батыс Қазақстан облысында ең жоғары өсу байқалды, мамырда азық-түлік бағасы 2,6%-ға көтерілді — бұл елдегі ең жоғары көрсеткіш. uralskweek.kz хабарлайды.
Баға өсуі бойынша антирейтинг
Батыс Қазақстан облысынан басқа, айлық өсім бойынша үштік антирейтингке Жетісу облысы (+1,8%) мен Абай облысы (+1,5%) енді. Ең аз өсім Астанада (+0,1%) болды, ал Қарағанды облысында бағалар өзгерген жоқ.
Жылдық баяндама бойынша жағдай
Жылдық есеп бойынша, Батыс Қазақстан облысы бағалардың ең көп өсімін көрсеткен өңірлердің қатарында, Ақмола, Қарағанды, Абай облыстары және Шымкентпен бірге.
Ненің бағасы ең көп көтерілді
- 🔸 Жемістер мен көкөністер — айына +0,8%, жылына +17%
- 🔸 Ет — айына +1,3%, жылына +10,4%
- 🔸 Сүт өнімдері — айына +0,9%, жылына +7%
- 🔸 Нан және астық — айына +0,6%, жылына +3,3%
Себептер
“Негізгі себеп — рубльдің курсы және біздердің оған тәуелділігіміз”, — деп пікір білдірді Уральск супермаркеттеріне азық-түлік өнімдерін көтерме жеткізумен айналысатын компаниялардың бірінің басшысы.
“Рубль теңгеге қатысты 25%-ға көтерілді. Өткен жазда рубльдің курсы 5.2 болған, ал қазір 6.5. Соған қарап, импорттық азық-түлік өнімдері бойынша сатып алу бағаларының қалай көтерілгенін есептей беріңіз. Біздің супермаркеттерден шығып жатқан азық-түлік себетінде 70%-ға дейін — Ресей өндірісінің өнімдері. Батыс Қазақстан облысы 5 Ресей өңірімен шектеседі, сондықтан біздегі азық-түлік бағасы еліміздің басқа бөліктеріне қарағанда тезірек көтеріледі. Біз Ресей азық-түлігінен көп тәуелдіміз. Отандық өндірістің азық-түліктеріне рубльдің курсы әсер етпейді. Қазақстандық өндірушілер бұл сәтті пайдалану керек — оларға қазір бұл ең тиімді кезең.”