Электрондық коммерция: Қазақстандағы жаңа мүмкіндіктер мен қойма кешендерінің дамуы
Қазпошта электрондық коммерцияның дамуында маңызды рөл атқарады.
Үкімет отырысында «Қазпошта» АҚ басқарма төрағасы Әсел Жанасова республикада электрондық сауданың өсуіне ықпал ететін заманауи қойма кешендерінің желісі белсенді дамып жатқанын атап өтті. Ол электрондық коммерцияның қарқынды өсуі Қазақстан үшін маңызды мүмкіндіктер туғызатынын жеткізді.
Электрондық коммерцияның артықшылықтары
Оның айтуынша, бұл тек өскен сандар ғана емес, сонымен бірге өңірлік кәсіпкерліктің дамуымен және Қазақстанның Орталық Азиядағы логистикалық хаб ретіндегі позициясын нығайтуымен тікелей байланысты. «Қазпоштаның» мақсаты – электрондық коммерция нарығы үшін сенімді инфрақұрылымды қамтамасыз ету.
2029 жылға дейінгі болжамдар
Болжам бойынша, 2029 жылға қарай бір адамға шаққандағы сәлемдемелер саны жылына 27-ге дейін өседі. Бұл үрдіс ішкі нарық пен трансшекаралық сауданың өркендеуіне мүмкіндік туғызады, ал Қытай мен халықаралық маркетплейстердің үлесі 19%-ға жетеді.
Қазпоштамен ынтымақтастық
Бүгінде «Қазпошта» ішкі және халықаралық маркетплейстермен ынтымақтастықты жалғастыруда, бұл электрондық коммерцияны еліміздің барлық аймақтарында қолжетімді ету үшін маңызды қадам болып табылады.
«Компания логистикалық сервистердің кешенді экожүйесін әзірлеуде. 10 мыңнан астам шағын және орта бизнес иелері қызметтердің толық циклын бізге сеніп тапсырады. Серіктестеріміз бұл жұмысты бізге қалдырып, өздерінің бизнес процесстерін дамытуға көңіл бөле алады.»
Жаңа цифрлық сервистер
Сонымен қатар, қазақстандықтарға жаһандық электрондық коммерция тауарларына қол жеткізу мүмкіндігін беру үшін цифрлық сервистер жасалуда. «QAZPOST KERUEN» арқылы негізгі халықаралық маркетплейстерге тікелей қолжетімділік ұсынылады. Ал «QAZPOST KEDEN» кедендік ресімдеуді жеңілдетеді, бұл пошта сервистерінің тиімділігін арттырады.
Қойма кешендерінің құрылысы
Электрондық сауданы дамыту үшін заманауи қойма кешендерінің желісі құрылуда. Халықаралық серіктестермен бірлесіп, Алматы, Ақтөбе, Түркістан облыстарында жалпы ауданы 85 мың шаршы метрден асатын мультимодальды қоймалар салу жоспарлануда. Жалпы инвестиция көлемі шамамен $100 млн-ды құрайды.
«Homepost» жүйесі
Сатып алушылар үшін ыңғайлы болу мақсатында «Homepost» тапсырыстарды беру пункттерінің желісін дамыту жоспарлануда. Бұл жүйе арқылы тұрғындар үйдің жанында тапсырыстарын алып, курьерді күтпей, өз уақытында қызметті жүзеге асыра алады.
«Бұған қоса, шағын бизнес өкілдерін электрондық коммерцияға тартамыз. Кәсіпкерлер «Homepost» брендінің аясында өз сауда орындарында тапсырыс беру пункттерін ашады. Біз бұл желіні 2025 жылдың ортасына қарай мыңға дейін кеңейтеміз.»
«Біздің мақсатымыз электрондық коммерция нарығы үшін бірыңғай интеграцияланған оператор болу. Біз жеткізу, фулфилмент, қаржыландыру және кедендік ресімдеуді біріктіретін экожүйе құрып, клиенттеріміз үшін барлық жағдайды жасауға күш саламыз.»