«Дзен» платформасында аудиториялық метрикаларды Mediascope ұсынады

«Дзен» платформасы мен Mediascope компаниясы бета-нұсқада аудиториялық метрикалар құралын іске қосты.

👁️ 6
Сурет: Tint Media / Shutterstock / Fotodom

«Дзен» платформасы мен Mediascope компаниясы бета-нұсқада аудиториялық метрикалар құралын іске қосты. Осылайша, медиа өздерінің жалпы аудиториясын көре алады, деп хабарлайды ТАСС «Дзен» баспасөз қызметіне сілтеме жасап.

Өлшеу құралдарының негізінде Cross Web жобасының методологиясы жатыр, ол зерттеу компаниясы Ресей интернет сегментіндегі ең ірі алаңдарды өлшеу үшін пайдаланады. Бұл методология 12 жастан асқан барлық халықты көрсетеді.


Жаңа құралдың бета-нұсқасының алғашқы пайдаланушысы 30 ірі медиа ұйымдары болады, кейінірек ол «Дзене» дамып жатқан барлық БАҚ-қа қолжетімді болады. Баспасөз қызметінің хабарлауынша, медиа «Дзен» пайдаланушыларының жаңалық контентімен өзара әрекеттесуін талдай алады. Осылайша, БАҚ мазмұндық стратегияларын жетілдіріп, платформадағы аудиторияларын арттыра алады.

«Дзен» платформасындағы жаңашылдық медиа мазмұнды тиімді танытуға мүмкіндік береді, бұл БАҚ-тың аудиториясын арттыру жолында маңызды кезең.
ТАСС