Ozon платформасында ақаулар пайда болды
Ресейлік Ozon платформасында 12 ақпан күні ақаулар байқалды, қолданушылар кешігулер мен қолжетімділік мәселелеріне шағымдануда.

Ресейлік қолданушылар 12 ақпан, сәрсенбі күні Ozon маркетплейсінің жұмысына қатысты ақаулар туралы шағымданды. Бұл ақпаратты «Сбой.РФ» порталындағы деректер растайды, ол интернет-ресурстардағы ақауларды бақылаумен айналысады.
Шағымдардың негізгі бөлігі Мәскеу, Санкт-Петербург және Краснодар өлкесінен келді. Қолданушылар:
«Жеке кабинет кешігіп жұмыс істейді»,
«Сайт пен қосымша қолжетімсіз»,
«Ozon бетіне Opera браузері арқылы кіре алмаймын»,
Ozon платформасының ақаулары пайдаланушыларға елеулі қолайсыздық туғызып, сатып алу процесін қиындатуда. Нақты ақаулардың себептері әзірге белгісіз, алайда маркетплейс әкімшілігінің жедел әрекет етуі қажет.
Кейінгі ақпараттар мен жаңартулар үшін Ozon-ның ресми хабарламаларын бақылау ұсынылады.