Көлік иелерінің сервистік қызметке берген бағасы

Көлік маркаларының қызмет көрсету деңгейі: рейтингтер мен сараптамалар

👁️ 2
Сурет: kolesa.kz

J.D. Power консалтинг фирмасы үш жыл бұрын шыққан көлік иелерінің арасындағы сервистік қызметтің сапасы бойынша сауалнама жүргізіп, нәтижелерді жариялады.

Рейтинг нәтижелері

55 мыңнан астам респондент қатысқан сауалнамада әр марканың рейтингін 1000 ұпайлық жүйе бойынша бағалады. Премиум брендтер арасында:

  • Porsche - 912 ұпай
  • Lexus - 900 ұпай
  • Cadillac - 888 ұпай

Орташа көрсеткіш 878 ұпай болып отыр. Тізімнің соңында Land Rover, Genesis және Maserati тұрады.

Орта сегменттегі көліктер

Орта сегменттегі автокөліктер арасында Subaru (896), Mini (888) және Honda (881) жетекшілік етеді. Ал Hyundai, Volkswagen және Ram брендтері клиенттерінің көңілінен шықпай отыр. Subaru мен Porsche жеңіл көліктер мен кроссоверлер санаттарында алдыңғы орынды иеленді.

Пикап санатында Chevrolet клиенттері дилерлік қызмет көрсетуге жоғары баға берді.

Клиенты каких брендов больше всего довольны обслуживанием?

Электромобильдерге қатысты жағдай

Зерттеушілер электромобиль мен гибридтердің жөндеу бойынша білікті мамандармен қамтамасыз етілмегенін баса айтты. Нәтижесінде, электромобиль иелері сервистік қызмет деңгейіне көңілдері толмай, 51 ұпайға төмен баға берді. Дәстүрлі қозғалтқышы бар көліктердің иелерімен салыстырғанда олардың қанағаттану деңгейі әлдеқайда төмен.

Клиенттердің көңіл-күйі

Жасы үлкен жүргізушілер сервистік орталық мамандарына сенім арта түседі, ал жастар болса, дилерлік қызмет көрсетуге күмәнмен қарайды. Сарапшылар алғашқы жөндеу жұмысының сапасының аса маңызды екеніне назар аударды.

Сауалнаманың 12 %-ы респонденттер алғашқы барғанда автокөліктерін жөндеуге алмады, ал жартысы сол дилерлік орталыққа қайта бармайтынын айтты.