Сақтандыру кластарындағы өзгерістер мен жаңалықтар
Жол ережесін бұзғандар үшін жаңа сақтандыру ережелері

Көлік құралдары иелерінің азаматтық-құқықтық жауапкершілігін міндетті сақтандыру аясындағы жаңа «бонус-малус» жүйесінің енгізілуі көптеген жүргізушілер үшін маңызды өзгерістерді алып келді.

Бонустар мен малустар жүйесіндегі коэффициенттердің жаңа кестесі.
Жаңа коэффициент кестесі
Кестеден көретініміздей, ең жоғары және ең арзан сақтандыру класы әлі де 13-класс болып табылады. Ал ең төменгі класс — М2, мұнда жүргізушілер полис үшін 13-класқа қарағанда жеті есе артық ақы төлейді. Мұның себептері мен әсерлері туралы бірнеше маңызды ой қозғайық:
- Сақтандыру полисін алғаш рет рәсімдеген жүргізушілер, сонымен қатар жақында куәлік алған мопед жүргізушілері А класын (коэффициент 1.8) алады. Бұрын жаңа жүргізушілер 3-класс алып, коэффициенті 1 болған.
- Қазақстанға уақытша кірген шетелдік жүргізушілер, әрекетсіз ретінде, тәжірибелі деп есептеледі және оларға 13-класс беріледі.
Жол ережесін бұзу мен сақтандыру класын төмендету
Бүгіннен бастап үш және одан көп рет жол ережесін бұзған жүргізушілер, егер олар жол апатына ұшыраса, сақтандыру класын екі деңгейге төмендетеді, сәйкесінше полис құны да артады. Ауыр апатқа себеп болған жүргізушілердің класы да төмендейді.
Кolesa.kz редакциясы жақында жол ережесін бұзу санының есебін және сақтандыру класын өзгерту механизмін тереңірек түсіндіретін мақала жариялайды.
Мас күйдегі жүргізушілерге қатысты жаңа шаралар
Егер жүргізуші мас күйінде рөлге отырса, көлікті мас адамға берсе, немесе мас болып жол апатына ұшыраса, сақтандыру класы ең төменгі деңгейге — М2-ге түседі.
Жалпы тенденциялар мен болашақ
Сақтандыру ережелеріне енгізілген жаңалықтар, сонымен қатар жол апатына түспей, айыппұл арқаламаған үлгілі жүргізушілерді ынталандыру мақсатында полис құнын төмендету шаралары жоспарда бар. Дегенмен, сақтандыру компаниялары бұл жеңілдіктерді ұсынуға дайын болады ма, ол белгісіз.