BYD және GWM арасындағы бәсекелестік: қауіп-қатерлер мен мүмкіндіктер

BYD-ның дамуында туындаған қиындықтар мен GWM төрағасының пікірлері.

👁️ 16
Сурет: google

GWM төрағасы Вэй Цзяньцзюнь сұхбатында BYD компаниясының банкроттыққа ұшырау мүмкіндігін жоққа шығармайтынын айтты, бұл жерде Evergrande-мен параллель жүргізді. Қытайдың ең ірі автокөлік өндірушісіне ықпал ететін тәуекел факторлары – үлкен қарыз және статистикалық деректердің асыра көрсетілуі. 
«Қытай автомобильдері» бұл жағдайды тереңірек зерттеді.

Естеріңізге сала кетейік, BYD қазіргі уақытта Қытайдағы ең ірі автомобиль өндірушісі болып табылады. 2025 жылдың алғашқы төрт айында компания жергілікті нарықта BYD, Denza, Fang Cheng Bao және Yangwang маркаларының сатылымын есептегенде 964 мың автомобиль сатты.

Көріп тұрғанымыздай, BYD бизнесі гүлденіп жатқандай. Алайда соңғы уақытта бұл концерн дилерлердің қоймаларын тазарту мақсатында өз өнімдеріне айтарлықтай жеңілдіктер енгізді. Ал компанияның ең ірі дилерлерінің бірі автосалондарын жапты. Great Wall Motor төрағасы Вэй Цзяньцзюнь BYD-ның қауіп-қатер аймағында екенін түсіндірді.

Вэй Цзяньцзюнь BYD туралы не айтты

GWM төрағасы Вэй Цзяньцзюнь Sina ақпарат агенттігіне берген сұхбатында Қытайда «нөлдік пробегтегі қолданыстағы автомобильдер» мәселесі өте өзекті екенін айтты. Бұл – нөлге жақын көрсеткіштері бар жаңа машиналардың қолданыстағы автокөлік ретінде сатылады.

Мұндай машиналарды сатумен 3-4 мың сауда компаниялары айналысады. Вэй Цзяньцзюнь айтқандай, жаңа автокөліктердің қолданыстағы мәртебесінде сатылуы Қытайдағы авто компаниялар үшін арандатушылық сатылымын жасау мақсатында пайдаланылады. Бұл – инвесторларды тарту үшін қажет.

GWM төрағасы өзінің сұхбатында BYD-ны тікелей атамады. Дегенмен, ол «автомобиль өнеркәсібінде өз Evergrande пайда болды» деп атап өтті. Еске сала кетейік, Evergrande – Қытайдағы ең ірі құрылыс компаниясы еді. 2021 жылы ол қарыздарын төлей алмай, банкрот болды. Қазіргі уақытта BYD барлық қытайлық компаниялар арасында ең үлкен қарызға ие - 584,7 миллиард юань 2024 жыл қорытындысы бойынша.

BYD-ның қоғаммен байланыс бойынша директоры Ли Юньфэй
BYD-ның қоғаммен байланыс бойынша директоры Ли Юньфэй

Қызық, GWM төрағасының Sina Finance агенттігіне берген сұхбатынан кейін BYD-ның қоғаммен байланыс бойынша директоры Ли Юньфэй Weibo әлеуметтік желісіндегі жеке парақшасында: «Иттер адамдарды ғана қорлайды, басқа иттерді емес» және «Жалған» деген хабарламаларды жариялады. Оның мазмұны Вэй Цзяньцзюньге арналғанын білдіреді. Қазіргі уақытта бұл хабарламалар жойылды.

Осылайша, BYD Evergrande-пен салыстырылуын өздеріне қатысты қабылдағаны анық. Ал бұл – компанияның беделіне ауыр соққы. Себебі қазіргі уақытта жойылып кеткен тұрғын үй операторы осы салада сөзсіз көшбасшы болды. Ал автомобиль секторында бұл мәртебе дәл BYD-ға тиесілі.

Шынында да, BYD қиындықтарға тап бола ма?

GWM BYD-ның беделін бұзуға талпынуда. Бұған дейін Баодин компаниясының өкілдері BYD машиналарының бензин бактарының шығарындылары орташа мәннен жоғары көрсеткіштер көрсететінін хабарлаған. Бұл мәлімдемелерді GWM тәуелсіз зертханалық зерттеулер нәтижелерімен растап отыр. Компрометациялық ақпарат жариялануы BYD Song Pro DM-i жаңартылған кроссоверінің сату басталған алдында болды.

Қытайдағы BYD дилерлік орталығы, алдынан бокарда.
Қытайдағы BYD дилерлік орталығы, алдынан бокарда.

Осылайша, Great Wall Motor өкілдері, анық, BYD-ны жағымсыз көзқараспен қарауда. Бірақ бүгінгі таңда әлсіз және қиындықтарға толы жағдайларды атап өту қажет.

2024 жылдың қорытындысында BYD-ның қоймаларындағы автомобильдер 116 миллиард юань қаржылық көлемге жетті. Бұл – саладағы ең жоғары көрсеткіш. 2025 жылы дилерлердің қорларының магнитудасы өсуді жалғастырды. Мұны BYD-ның ең арзан моделі Seagull мысалында көруге болады. 2025 жылдың қаңтарынан сәуіріне дейін дилерлерге осы модельден 172,9 мың данасы берілді. Ал соңғы клиенттер тек 113,1 мың «Чаек» сатып алды.

BYD Seagull электр көлігі, алдынан бокарда.
BYD Seagull электр көлігі, алдынан бокарда.

BYD дилерлік орталықтары тек өндірушінің қысымына тап болмай, қоймаларын толтырып жатыр. Олар сондай-ақ автомобильдерді сатудан шығындарды көтеруде. Бұл себеппен 2025 жылдың мамырында Qiancheng Holdings BYD-пен байланысын тоқтатты. Өткен жылы оның құрамында 20 BYD автосалоны болды. Qiancheng Қытайдағы ең үздік дилер атағына ие болды, ал оның шоурумдарының бірінде BYD төрағасы Ван Чуаньфу болды.

Мамыр айында BYD Қытайда 34% -ға дейін жеңілдіктер енгізу арқылы жаңа баға соғысын бастады. Бұл қадам қазіргі уақытта BYD-ның позициялары бірінші қарағанда көрінгендей мықты емес екендігін көрсетеді.