BYD компаниясы банкроттық туралы қауесеттерді жоққа шығарды
BYD компаниясының басшылығы банкроттық туралы қауесеттерге жауап берді

BYD компаниясының басшылығы банкроттық туралы қауесеттерді жоққа шығарды. Статистика көрсеткендей, Қытайдың ең ірі автокөлік өндірушісі қаржылық көрсеткіштері бойынша көптеген бәсекелестерінен озып тұр. "Қытай автомобильдері" концерннің нәтижелерімен танысты.
Конфликттың басталуы
Еске сала кетейік, конфликтінің бастамашысы Great Wall Motor компаниясының төрағасы Вэй Цзяньцзюнь болды. Ол BYD компаниясының банкроттығын намек етіп, Evergrande дағдарысымен салыстырды. Қытайдың ең ірі автокөлік өндірушісінің ресми жауабы ұзақ күттірген жоқ.
GWM төрағасының сұхбаты жарияланғаннан кейін, BYD-ның қоғамдық байланыстар директоры Ли Юньфэй өзінің жекеменшік Weibo әлеуметтік желісіндегі парақшасында бірнеше хабарлама жазды. Оның бірі Evergrande-мен салыстырмаға қатысты болса, "Бұл - өтірік" деп жариялады. Кейін BYD-ның топ-менеджері хабарламаларды жойып жіберді. Содан соң, фактыларға негізделген конструктивті мәтін дайындады.
BYD-ның егжей-тегжейлі жауабы
Ли Юньфэй Вэй Цзяньцзюньнің ескертулерінің шындыққа сәйкес келмейтінін айтты. BYD компаниясын Evergrande-мен салыстыруға болмайды, себебі оның міндеттемелерді жабу коэффициенті төмен. Ли Юньфэйдің айтуынша, бұл көрсеткіш 70% құрайды және жоғары емес.

Сравнение үшін, BYD топ-менеджері басқа компаниялардың ұқсас статистикасын келтірді. Ford компаниясының активтер мен міндеттемелер коэффициенті 84%, GM – 76%, Apple – 80%, Boeing – 102%, Geely – 68% және Seres – 76% құрайды. Еске сала кетейік, Evergrande үшін аналогиялық көрсеткіш 85% жетті.
Ли Юньфэй BYD-ның борыш көлемі 580 миллиард юань екенін атап өтті. Осы жағдайда, топ-менеджер тағы да басқа компаниялардың статистикасына жүгінді. Toyota-ның борышы 2,7 триллион юань, Volkswagen – 3,4 триллион юань, SAIC – 610,4 миллиард юань және Geely – 504,7 миллиард юань. Осы орайда, BYD-ның кредиторлық берешегі аталған компанияларға қарағанда едәуір төмен.

BYD топ-менеджері жеткізушілерге төлем циклінің ұзақтығын да атап өтті. Қытайдың ең ірі автокөлік өндірушісінде ол 127 күнді құрайды – Geely компаниясымен тең. Ал басқа компаниялардың бұл циклы ұзынырақ – Great Wall Motor-да 163 күн, SAIC-да 164 күн.
Соңында, Ли Юньфэй 2024 жылы BYD-ның табысының көлемі 777,1 миллиард юань болғанын айтты. Таза пайда, өз кезегінде, 40,3 миллиард юань құрады. Сондай-ақ, компания ғылыми-зерттеу және тәжірибелік жұмыстарға 54,2 миллиард юань инвестициялады. Мұның бәрі BYD-ның соңғы 30 жылдағы ең үздік көрсеткіштері.
Great Wall пікірталасты жалғастыра ма, әлде бұл дәлелдер оның төрағасын бәсекелестің сенімді перспективасына сендіріп, алда қалдырады ма, әзірге белгісіз. Сонымен қатар, BYD өз өнімдеріне едәуір жеңілдіктер енгізгенін еске саламыз, бұл үлкен автомобиль қорларын жою үшін. Затоваривание жарамсыздығына байланысты,最近 Qiancheng Holdings компаниясының ең ірі дилерлері өз автосалондарын жапты.