Tesla-ның бәсекелестіктен артта қалуы: Қытайлық компаниялардың қаупі
Tesla бренді қытай бәсекелестерінің аясында қалай құлдырауда?

Дүниежүзінде Tesla электромобильдерінің жылдамдығы мен технологиясы көпшілікті таңдандырып келген еді, бірақ бүгінгі таңда оның танымалдығы төмендеуде. Еуропалық сарапшылар бұл құлдыраудың басты себептерінің бірі ретінде қытай өнімдерінің бәсекелестігін атап өтеді.
Tesla-ның жалғыздығы аяқталды
Жуырда UBS компаниясы жүргізген зерттеу нәтижелері Tesla-ның танымалдығының айтарлықтай төмендегенін көрсетуде. Шын мәнінде, Tesla-ны иелену қазіргі уақытта алдыңғы жылдарға қарағанда аз қызықты. Уақытында Tesla нарықтың эталоны ретінде танылған еді, алайда Volkswagen және Xiaomi сияқты бәсекелестері күш алып келеді.
UBS-тің кезекті мәліметтері
UBS мәліметтері бойынша, еуропалық, американдық және қытайлық тұтынушылар арасында Tesla маркасына деген қызығушылық бірдей деңгейде төмендеуде. Ал 2023 жылы Tesla-ны таңдаған әлеуетті клиенттердің саны 18%-ға азайған, АҚШ-тың ішіндегі жанкүйерлері 9%-ға қысқарды. Еуропада да назар аударарлық өзгерістер байқалуда.
Алайда Tesla үшін қиындықтар Қытайда байқауда, мұнда жергілікті өндірушілердің электрлік көліктері тез жетілдіріліп, олардың бағасы өзгермей қала беруде. UBS аналитиктері атап өткендей, Tesla бәсекелестермен күресте прогресске ие емес.
Нарықтың басымдылығы
2020 жылы Tesla-ны таңдаушылар Қытай нарығының шамамен үштен бірін құраса, 2023 жылы бұл көрсеткіш 18%-ға төмендеді. Меншікке деген сұраныс 14%-ға жетті, бұл Tesla үшін үлкен мәселе.
Бәсекелестік шарттарының өзгеруі
Teslaға Илон Масктың саяси белсенділігі теріс әсер етуде, алайда Қытайдағы дағдарыс негізінен нарықтық жағдаймен байланысты. Xiaomi компаниясы, әсіресе, SU7 седанымен жоғары бәсекелестікке түсуде, сонымен қатар YU7 кроссоверімен де бәсекелес болып келеді.

Осылайша, Tesla үшін Xiaomi брендінің кроссовері тікелей бәсекелесі Model Y-дан техникалық сипаттамаларының артықшылығымен ғана емес, сонымен қатар мәртебесімен де сатыла алады.

Қытай нарығындағы жағдай тереңдетілуде, себебі Xiaomi осындай өнімді көлемін арттыруда. 2025 жылы 300 мыңнан 350 мыңға дейін автомобилдер шығару жоспарлануда.
BYD бәсекелесі
Бұдан басқа, BYD компаниясы Tesla-ның күшті бәсекелесі болып табылады. UBS сарапшылары атап өткендей, BYD Еуропада Tesla-ны бірінші рет сатылым бойынша басып озды. Егер сіз бұл оқиғаны байқамасаңыз, 2023 жылдың сәуірінде BYD 7231, ал Tesla 7165 автомобильді сатқан, бірақ BYD сатылымдары 169%-ға өскен.

Осының бәрі Tesla үшін жаңа бәсекелестік жағдайының пайда болғанын көрсетеді. 2023 жылдың басынан бері Tesla жаңартылған Model Y шығарғанымен, Eуропадағы сатылым 49%-ға төмендеген.
Суретте BYD мен Tesla арасындағы бәсекелестік, болашақта қытай брендінің абсолюттік жетекшілігіне айналуы мүмкін. Кейбір статистикалық деректер Tesla-ның еңбек етуі қажет екендігін көрсетеді.