Алматыдағы BRT жобасының жаңалықтары және қозғалыс схемасы

Райымбек даңғылының BRT жобасы туралы толық ақпарат

👁️ 12
Сурет: Станислав Бекетов және Гульша Рысканова

Алматыда BRT құрылысы 23 сәуірде басталды, жұмысшылар жол жиегін жөндеуді қолға алуда. Маусым айында құрылыс жүретін бөлікке өтеді. Kolesa.kz редакциясы жобаның басты аспектілеріне шолу жасайды.

BRT құрылысының кезеңдері

Райымбек даңғылындағы BRT құрылысы үш кезеңге бөлінеді:

  • Пушкиннен Сейфуллинге дейін;
  • Сейфуллиннен Ахрименкоға дейін;
  • Ахрименкодан «Алтын Орда» базарына дейін және Пушкиннен Жетісуға дейінгі қысқа бөлік.

Барлық бөлім бойынша жұмыс бір уақытта басталды және жаздың аяғына дейін аяқталуы жоспарлануда.

Алматының Райымбек даңғылындағы BRT қандай болады

Сейфуллиннен Ахрименкоға дейінгі кезең

Бұл бөліктегі BRT-ның ұзындығы 7.2 км. Сейфуллиндегі көпірден өтудің мәселе болуы, яғни көпірдің тарлығына байланысты, автобустардың өткені кезіндегі қозғалысқа әсер етті. Жобада BRT көпір арқылы емес, Сейфуллин бойымен қалғандай өту жоспарланған. Осылайша, бағдаршамдар арқылы реттеледі.

Алматының Райымбек даңғылындағы BRT қандай болады

Мәселелер мен шешімдер

Бұл бөлікте BRT жүйесі жылдам автобус дәлізі ретінде жобаланбаған. Түрлі ұйымдардың кіреберістеріне және шағын көшелерге байланысты, жолдарда автобустар қозғалыс жылдамдығын тежейді. Мәселенің маңыздылығы осы жерде, жолаушылардың қауіпсіздігін сақтау үшін әртүрлі шараларды жоспарлау керек.

Алматының Райымбек даңғылындағы BRT қандай болады

Бөкейханов көшесіне дейін, BRT жолдың шетінде болады, сөйтіп, автобус жолақтары алмасатын қиындықтар туғызуы мүмкін. Алматыда автобус жүргізушілерінің қозғалысы үшін үлкен кедергілер пайда болуы ықтимал.

Алматының Райымбек даңғылындағы BRT қандай болады

Прогресс және түйін

BRT жобасының басты бағыты қаладағы қоғамдық көліктің жылдамдығын ұлғайту. Дегенмен, жоба қазіргі жоспарлау арқылы қала тұрғындары үшін жаңа қиындықтарды тудырмайтынын айту қиын. Уақыт өте келе бұл жобаның шешімі мен тиімділігі сынға алынатыны анық.

Райымбек даңғылында қоғамдық көлік жүру бағыттарының үнемі өзгеруі кедергілер туғызады, сондықтан да, осы жобамен қаланың көлік жүйесіне жаңа әсерлер енгізу қажет. Нәтижесінде, қоғамдық көлік жылдамырақ қозғала алады, бірақ кептелістер мен стресстер қала тұрғындары мен қонақтары үшін көбейетін болады.