Жапонияда электромобиль нарығы құлдырады
Электромобильдер сатылымындағы өзгерістер
Күншығыс елінде өткен жылы электромобильдер нарығы елеулі түрде төмендеді. 2022 жылы жапон нарығында 59,736 электромобиль сатылды, бұл 2023 жылмен салыстырғанда 33% -ға азайды. Бұл құлдырау батареялы модельдердің үлесінің 2%-ға төмендеуімен қатар жүрді, осылайша Жапония дамыған елдер арасында ең нашар көрсеткішке ие болды.
BYD мен Toyota арасындағы бәсекелестік
BYD компаниясы Жапониядағы электромобиль сатылымында алдыңғы қатарға шықты, 2022 жылы 2223 электромобиль сатты. Ал Toyota 2038 электромобиль сатқан. BYD-дің сату көлемі бір жылда 54%-ға артып, Toyota-ның сатылымы 30%-ға төмендеді.
BYD-дің Жапониядағы модельдері
BYD-нің Жапония ұсынысындағы үш машинаның моделі бар: Atto 3, Dolphin және Seal. En арзан моделі Dolphin 3.6 млн иен (12.1 млн теңге) тұрады. Seal-дің минималды нұсқасын 5.3 млн иенге (17.7 млн теңге) сатып алуға болады.
Nissan нарықтағы көшбасшылықты сақтап қалды
Nissan электромобильдер нарығында өзінің көшбасшы орнын сақтады. Батареялы машиналар сатылымының басым көпшілігі Nissan зауытында жасалған. Дегенмен, Sakura кей-кары (22,926) мен Leaf хетчбегі (30,749) сатылымында күрт төмендеу байқалды: JADA мәліметі бойынша, екі model бойынша сатылым сәйкесінше 38% және 44% -ға азайды.
Жапонияда электромобиль нарығының мәселелері, әсіресе батареялы модельдердің сатылымы мен бәсекелестік деңгейі, жергілікті және шетелдік брендтердің проблемаларын көрсетеді. BYD-дің нарыққа деген белсенділігі жағдайды өзгертіп жатқанымен, Nissan-ның нарықтағы тұрақтылығы байқалады.