BYD электр көліктері Жапониядағы нарықта Toyota-ны басып озды
2024 жылы BYD электр көліктерінің сатылымы Жапонияда Toyota-дан асып түсті, бұл қытай компаниясы үшін зор жетістік.
2024 жылдың қорытындысы бойынша Жапонияда BYD электр көліктерінің сатылымы Toyota-дан асып түсті. Бұл – қытай компаниясы үшін маңызды жетістік. Жапон сарапшылары BYD автомобильдерінің жергілікті аналогтарын едәуір артқа тастайтынын мойындады.
2024 жылы BYD 4,27 миллион автомобильді сатқан, олардың 433 мың данасы экспортқа шығарылды. Компания 100-ден астам түрлі елдер мен аймақтарда таныстырылған. Шет елде BYD негізінен толық электрлі автомобильдер сатады. Бұл стратегияның табысы 2024 жылы қытай бренді электр көліктерінің сатылымы Японияның консервативті нарығында Toyota-ның сатылымынан асып түскен кезде анықталды.
BYD Жапонияда Toyota-ны басып озды
Жапонияда BYD моделінің қатарына үш автомобиль кіреді: Seal седаны, Atto 3 (Yuan Plus) кроссовері және Dolphin хэтчбегі. Олардың ішінде қолжетімділігі жағынан ең арзаны – «Дельфин». Оны күншығыс елінде 3,63 миллион иенге сатуда. Ал ең қымбат седан Seal 5,28 миллион иеннен басталады.
2024 жылдың қорытындысы бойынша Жапонияда 2223 BYD электр көлігі сатылды, бұл 2023 жылмен салыстырғанда 54%-ға артық көрсеткіш. Toyota өткен жылы отандық нарығында 2038 электр көлігі сатты, бұл BYD-дан 185 данамен кем. Бұл қытай маркасы үшін маңызды жетістік, себебі жапон消费者лары өздерінің консервативтілігімен және жергілікті өндіріс өнімдерімен танымал.
Неліктен BYD электр көліктерінің сатылымында Toyota-ны басып озады
BYD автомобильдерінің Toyota өнімдеріне қарағанда артықшылықтары ретінде бай жабдықтау және заманауи техникалық шешімдер айтылуда. Бұған дейін Toyota GT86 спорт купесінің бас инженері Тэцуя Тада Seal седанын тест-драйвтан кейін, жапон электр көліктерінің BYD моделдерімен өндірістік көрсеткіштері мен сапасы бойынша тең келе алмайтынын мойындады.
BYD Seal 2024 жыл автокөлік жылдан Японияның Жыл Автокөлігі сыйлығының үздік 10 автомобилінің қатарына енді. Ол 1980 жылдан бастап осы марапаттың тарихында тізімге кірген алғашқы қытай моделі болды. Осылайша, BYD Жапонияда тек автокөлік әуесқойлары емес, сонымен қатар индустрия сарапшылары тарапынан да танылады.
Қазіргі уақытта Жапонияның ірі қалаларында BYD автосалондары жұмыс істейді. 2025 жылы осы нарықтағы шоурумдардың санын 100-ге жеткізу жоспарланып отыр. Яғни, қытай компаниясы жапондықтармен бәсекелестікті жалғастыруды көздеуде.
Дегенмен, сәл скептицизм қосайық. Toyota-ның Жапониядағы негізгі сатылым көзі бензинді және гибридті модельдер болып табылады. 2024 жылы жапон компаниясы отандық нарығында 1,35 миллион автомобиль сатқан, бұл сатылым бойынша бірінші орынды иеленді. Жапониядағы ең танымал 10 автокөлік бренді толығымен жергілікті маркалардан құралған. Ал BYD 20 үздік брендтің арасында орын алмады. Басқаша айтқанда, компания өздігінен таныта алды, бірақ одан әрі ұзақ жол бар.