Дональд Трамптың жаңа жарлықтары АҚШ автокөлік өнеркәсібіне әсер етті
Трамптың жоспары отандық өндірушілерге көмектесу үшін қабылданды
АҚШ-тың жаңа президенті Дональд Трамп инаугурациясынан кейін қатарынан бірнеше жарлыққа қол қойды. Reuters агенттігінің мәліметі бойынша, олардың кейбірі АҚШ автокөлік өнеркәсібін дамыту стратегиясына қатысты. Трамп бұрынғы президент Джо Байденнің электромобильге көшу жоспарын тоқтатып, қуаттау станцияларына берілетін субсидияларды қысқартты. Automotive News-тың мәліметі бойынша, президент жаңа импорт салығын енгізуді жоспарлап отыр.
Электромобильдерге қатысты өзгерістер
Президент Байденнің 2030 жылға қарай АҚШ-та электрлі көлік саудасының үлесін 50%-ға жетуі тиіс деген 2021 жылғы қаулысының күшін жойды. Ол федералдық агенттіктерге жаңа қуаттау станцияларын салуға бөлінген қаражатты пайдалануға тыйым салды. Бұл бағдарламаға 5-7.5 миллиард доллар көлемінде қаражат бөлінген, алайда нақты қанша ақша алынды, белгісіз.
Жаңа экологиялық стандарттар
Трамп әкімшілігі электрокар сатып алуға берілетін 7.5 мың доллар жеңілдігін жоюды және жаңа экологиялық стандарттың талаптарын жеңілдетуді қарастырып жатыр. Президент талаптарды қатайтудың орнына 2019 жылғы стандартқа қайта оралуға ұсыныс жасады. Ол электромобильдерді мәжбүрлі түрде нарыққа енгізуді жөн көрмей, отандық өндірушілерді қорғау үшін шаралар қабылдамақшы.
Импорт салығының енгізілуі
Мексика мен Канададан кіретін автокөліктерге 25%-дық баж салығын енгізу жоспарлануда. Бұл салық 1 ақпаннан бастап күшіне енері күтілуде. Трамптың жоспары неміс автоөндірушілерінде дүрбелең тудырды, әсіресе Volkswagen компаниясы алаңдаушылық білдірді. Мексикадағы Пуэбла зауытында жылына 350 мың автомобиль құрастырылады, ал АҚШ олардың негізгі нарығы болып табылады. Volkswagen жаңа баж салығы бизнесті тиімсіз етеді деп мәлімдеді. Неміс автоөндірушілер қауымдастығы (VDA) бұл шараның көліктің бағасының өсуіне және инфляцияның артуына әкелетінін атап өтті.
Сарапшылар пікірі
Бейресми ақпараттарға сәйкес, Stellantis концернінің басшысы Джон Элканн бұл мәселені Трамппен бірнеше рет талқылаған. АҚШ-та Stellantis саудасының 40%-ын импортталатын машиналар құрайды.
Сарапшылар Volkswagen жаңа электрокарларын жаһандық нарыққа шығаруды тоқтатқанын хабарлайды. Барлық жоспар, соның ішінде сату процесінде өткізілетін көліктердің рестайлинг нұсқасының жұмыстары келер жылға шегерілді. Land Rover электрлі Defender-дің өндірісін кейінге қалдырды, өйткені қолданыстағы платформа жоғары сыйымдылығы бар батареяны орнатуға мүмкіндік бермейді. Жол талғамайтын көлік жаңа буынға өткеннен кейін ғана электромобильге айналуы мүмкін.