Ford Қытай электромобиль өндірісінен 10 жыл артта қалды
Ford компаниясының стратегиясы мен Қытаймен бәсекелестігі

Ford компаниясының басшысы Джим Фарли The New York Times басылымына берген сұхбатында Қытай электромобиль өндірісінде басқа елдерден он жыл алда тұрғанын және Ford үшін осы салада бәсекеге қабілетті болу үшін бөтен жобаларды пайдалану қажеттігін атап өтті.
Фарлидің айтуынша, «Бұл біздің өнеркәсіп экономикасын сақтау жолындағы ең маңызды сайыстардың бірі болады».

BlueOval Battery Park Зауыт жобасы
Компания қазірде аккумулятор шығаратын гигафабрика салып жатыр. Зауыт құрылысы келер жылы аяқталады деп жоспарлануда. Онда Қытайдың CATL компаниясы лицензиясымен он мыңдаған LFP-аккумуляторлары шығарылады.
LFP Технологиясының Тарихы
Қызығы, LFP технологиясы Америка ғалымдары тарапынан алғаш рет ойлап табылған. Алайда Барак Обама билік еткен кезеңде электромобиль сегменті жеткілікті түрде дамымағандықтан, оны коммерциялық мақсатта пайдалану жүзеге аспаған. Сәтсіз бастама 2013 жылы Қытайға сатылды.
Араға он жыл салып, Қытай аккумулятор өндірісінің әлемдік нарығында жетекші рөл атқарып, литий-ионды батареялардың 83%-ын өндіруді қолға алды.
«Біздің бәсекелестігіміздің маңызды элементі - жаңа технологияларды игеру және халықаралық нарыққа шығу», - деді Фарли.
- Қытайдың электромобиль өндірісіндегі рөлі
- Ford компаниясының стратегиялық өзгерістері
- Технологиялық серіктестіктердің маңызы